„Razem najlepiej” to nowy projekt Castoramy promujący kluczowe dla marki wartości. Będą to rozmowy o sile relacji z drugim człowiekiem, naszych wyborach i codziennym życiu. W roli prowadzącej wystąpi Katarzyna Jaroszyńska, dziennikarka Dzień Dobry TVN, a wśród gości nie zabraknie znanych nazwisk. Premiera już w najbliższy poniedziałek, 25 września.
Koncepcja podcastu nawiązuje do idei kampanii Castoramy “Razem najlepiej”. Tutaj również na pierwszym miejscu są ludzie i relacje między nimi – te rodzinne, przyjacielskie, sąsiedzkie, a nawet zawodowe. Jego celem jest przybliżenie inspirujących historii osób o różnych zainteresowaniach, pasjach i pomysłach na życie. Historii, w których wspólnym mianownikiem jest działanie w duchu razem.
Zobacz również
– Dla Castoramy zawsze najważniejsi byli ludzie. To właśnie oni są naszą inspiracją. Dlatego pomyśleliśmy, że warto sięgnąć po jedną z najpopularniejszych obecnie form komunikacji i stworzyć podcast, który będzie o ludziach i dla ludzi. Chcemy inspirować Polaków do zmian na lepsze, do zauważania tego, co w życiu naprawdę ważne, do doceniania siły relacji międzyludzkich. Mam nadzieję, że rozmowy z gośćmi naszego podcastu spełnią ten cel i dostarczą odbiorcom mnóstwo inspiracji i wartościowych treści – mówi Marzena Zawadzka- Łysak – Dyrektor ds. Komunikacji Marketingowej w Castorama Polska.
Podcast “Razem najlepiej” poprowadzi Katarzyna Jaroszyńska, dziennikarka Dzień Dobry TVN i pasjonatka pięknych wnętrz. To właśnie ona, w co drugi poniedziałek, zabierze nas w podróż pełną emocji, inspiracji i lekcji płynących z życiowych doświadczeń, rozmawiając ze swoimi gośćmi.
Podcast “Razem najlepiej” będzie dostępny w wersji audio i video na oficjalnym kanale YouTube Castoramy, a także w serwisach streamingowych – m.in. Spotify, Apple Podcasts i Google Podcasts. Emisja premierowego odcinka zaplanowana jest na poniedziałek 25 września, o godz. 17. Więcej informacji na Facebooku i Instagramie Castoramy.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Za przygotowanie i komunikację podcastu odpowiada agencja Made in PR.
Słuchaj podcastu NowyMarketing