Już 17 i 18 lutego 2022 roku w Warszawie odbędzie się kolejny Catch the Tornado Meetup. Swoimi rozwiązaniami, sukcesami i porażkami w globalnej sprzedaży i marketingu podzielą się liderzy:
- Arek Pernal, co-founder Ten Square Games. Razem z zespołem TSG przez 10 lat zdobył ponad 44 mln graczy. W ich flagowy tytuł Fishing Clash grają miliony osób na całym świecie m.in. z Chin, Japonii i Brazylii. Arek z wspólnikiem zaczynali w legendarnej 10cio metrowej klitce (ten square), a już w 2021 roku TSG mogło pochwalić się biurami w kilku państwach, 500 osobami na pokładzie i 112 mln zysku netto po 3 kwartałach.
- Monika Żochowska, co-founderka wielokrotnie nagradzanego startupu GLOV, którego czołowy produkt – rękawiczka do demakijażu – okazał się być rewolucyjnym wynalazkiem docenionym nie tylko przez konsumentów ale także przez topowe marki kosmetyczne. Ponad 80% sprzedaży produktów GLOV realizowana jest za granicą, w 60 krajach. W 2020 roku sprzedaż GLOV wzrosła o 45% i mimo pandemii Monice i jej wspólniczce udaje się utrzymać ten wynik.
- Radek Zaleski, partner w Netguru. Mistrz wartościowej konwersacji z globalnym rynkiem. Stawia na mocny brand i budowę trwałych relacji biznesowych. Razem z zespołem Netguru zwiększył przychody o 1600%.
- Adam Tunikowski, CEO Juice. Wie jak sprzedawać aby zdobywać prestiżowe projekty. Współpracuje z Netflixem, Bentleyem, HBO i Sony. Ma klientów od Wrocławia po Tokio.
Rozmowę poprowadzi Tomasz Karwatka, co-founder Catch the Tornado. Na co dzień wspiera założycieli startupów w globalnym skalowaniu sprzedaży. Spółki z jego portfolio pozyskały w 2021 roku ponad 90 mln finansowania na rozwój. Współtwórca Divante i Vue Storefront.
Zobacz również
Na scenie wystąpi także Marcin Dragan, managing director Profitroom, który współpracuje z hotelami na 5 kontynentach i podczas dos & don’ts session podzieli się swoimi doświadczeniami.
W drugim dniu wydarzenia – Catch the Tornado Workshop – odbędą się warsztaty podczas których uczestnicy wraz z trenerami, Radkiem Zaleskim i Tomaszem Karwatką, przełożą wiedzę z Meetupu na realia swoich firm. Dowiedzą się jak w praktyce skalować sprzedaż za granicą, jak ułożyć procesy w dziale sales i zatrudniać dobrych sprzedawców oraz jak rozwijać globalny network.
Zapraszają organizator wydarzenia – Catch the Tornado Dots, sponsorzy: LiveChat i R22, partnerzy: myhive oraz partnerzy medialni: MamStartup, NowyMarketing, MyCompanyPolska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zapisy i szczegółowa agenda dostępne są na stronie www.cttdots.com/meetups/luty2022
Słuchaj podcastu NowyMarketing