Catering dietetyczny Pomelo startuje z własnym cyklem podcastów

Catering Pomelo uruchamia własny format podcastów – Pomelo Health Podcast. Jest to jeden z pierwszych tego typu projekt stworzony przez firmę działającą w branży diety pudełkowej. Jego celem jest dostarczenie użytkownikom unikalnych treści z zakresu diety, aktywności fizycznej i zdrowia.
O autorze
1 min czytania 2021-03-11

Pomelo Health Podcast to rozmowy z praktykami zdrowego i aktywnego stylu życia. Znajdziecie w nim tematy związane z dietą, prawidłowym odżywianiem, sportem oraz zdrowiem zarówno fizycznym, jak i psychicznym. – Koncepcja naszego podcastu opiera się na dostarczaniu odbiorcom unikatowych i wartościowych treści, dlatego każdy odcinek to spotkanie z jednym ze specjalistów w swojej dziedzinie. Będziemy rozmawiać o najbardziej aktualnych tematach i zagadnieniach, które często stają się przedmiotem społecznej, a nawet medialnej dyskusji. – mówi Grzegorz Piekarczyk, prowadzący Pomelo Healthy Podcast.

Dwa premierowe odcinki poświęcone są najnowszym i dość kontrowersyjnym trendom dietetycznym. W pierwszym wspólnie z Dawidem Białowąsem – wykładowcą, specjalista ds. żywienia i wspomagania dietetycznego w sporcie przyjrzymy się popularnej ostatnio diecie ketogenicznej. Poszukamy odpowiedzi na pytania: dlaczego jest tak popularna? Czy nadaje się dla każdego i na co trzeba zwrócić największą uwagę podczas jej stosowania? W drugim porozmawiamy z Bartoszem Florczakiem – dietetykiem sportowym o wpływie diety oczyszczającej na organizm, w tym m.in. o dietach sokowych, różnicach między postem a dietą oczyszczającą, a także modnej, głównie za sprawą niesamowitej metamorfozy piosenkarki Adele, diecie Sirt.

Ponadto w kolejnych odsłonach podcastu gośćmi Grzegorza Piekarczyka będą m.in. Edyta Litwiniuk – dietetyk, trener personalny, szkoleniowiec oraz była naczelna czasopisma Shape; Michał Dachowski – fizjoterapeuta i założyciel kliniki Fizjo4life, czy Joanna Podgórska – Doktor nauk biologicznych w dyscyplinie biochemia, ze specjalnością neurochemia, wykładowca i szkoleniowiec.

– Jako firma, która od lat wpływa na poprawę nawyków żywieniowych swoich Klientów obserwujemy ciągły wzrost zainteresowania zdrowym stylem życia. Z drugiej strony rynek podcastów również rośnie w zaskakującym tempie. Polska znajduje się w pierwszej dziesiątce najszybciej rozwijających się rynków dla tego formatu. Jak wynika z danych Spotify w okresie od stycznia do czerwca 2020 roku wzrost ilości odtworzeń podcastów wyniósł 300% w porównaniu do analogicznego okresu w 2019 r. Nasza nowa formułą łączy więc te dwa umacniające się wśród konsumentów trendy i dostarcza im dużo praktycznej wiedzy w coraz częściej wybieranej przez nich formule – mówi Bartłomiej Foszer, inwestor i doradca strategiczny cateringu Pomelo. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj