W strategii „Audience First” to widzowie są w centrum każdej kampanii, na dalszy plan schodzi skupienie się na samej platformie czy aspektach geograficznych. Stanowiska Cathy Ibal i Roba Bradleya łączą m.in. takie obszary jak: sprzedaż reklam, rozwój klienta, możliwości cyfrowe i zarządzanie danymi, branded content, trade marketing i działania związane z organizacją eventów. Mając tak obszerne doświadczenie, będą mogli skupić się na tworzeniu i dostarczaniu rozwiązań dla klientów kierowanych do określonych grup odbiorców w skali globalnej, a także na polepszaniu satysfakcji odbiorców CNN na wszystkich platformach stacji.
Cathy Ibal zarządza sprzedażą reklam w regionie EMEA i komercyjną współpracą z kluczowymi dla CNNIC partnerami na całym świecie. James Hunt, starszy wiceprezes ds. rozwiązań dla klientów globalnych wciąż podlega Cathy Ibal i kontynuuje nadzór nad wszystkimi działaniami związanymi z obsługą klientów w CNNIC oraz pracą nagradzanego studia Create.
Zobacz również
Rob Bradley jest odpowiedzialny za sprzedaż reklam w Azji i Ameryce Łacińskiej, a także za międzynarodowy rozwój treści cyfrowych i zarządzanie danymi w CNNIC. Odpowiadać przed nim będą Corinna Keller, pełniąca stanowisko wiceprezes ds. sprzedaży reklam w Ameryce Łacińskiej oraz Tini Sevak, wiceprezes ds. widowni i danych.
Zarówno Rob Bradley, jak i Cathy Ibal w dalszym ciągu będą podlegać Raniemu Raadowi, prezesowi CNN Worldwide Commercial.
– Staramy się optymalizować naszą współpracę z innymi markami tak, aby – w czasie aktualnie zachodzących i przyspieszonych zmian zachowań konsumentów, a także sposobu w jaki reklamodawcy docierają do swoich klientów – mieć maksymalny wpływ na odbiorców. Cathy oraz Rob mogą pochwalić się doskonałymi osiągnięciami zarówno we współpracy z naszymi klientami, jak i całym zespołem CNN. Ich doświadczenie z pewnością okaże się pomocne w opracowywaniu i realizacji zaawansowanych kampanii, z którymi nie mogą się równać żadne inne media. Utworzenie tego typu strategii pozwoli nam na jeszcze lepsze dopasowanie marek do odbiorców oraz na zwiększanie satysfakcji odbiorców poprzez odpowiednie treści komercyjne i reklamy – powiedział Rani Raad.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Cathy Ibal dołączyła do CNN w 2001 roku jako analityk w dziale researchu. W 2006 roku zasiliła zespół sprzedaży, gdzie zarządzała niektórymi z największych partnerstw CNNIC. Rob Bradley pracuje dla CNN od 2015 roku. Od tego czasu nadzorował działania strategiczne i operacje w dziale digitalu, a także był odpowiedzialny za współpracę w obszarze reklamy z partnerami z Wielkiej Brytanii, krajów nordyckich i Stanów Zjednoczonych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing