Kampania reklamowa ruszyła 1 marca br. i realizowana będzie przez kolejne 3 miesiące w mocno digitalowej formie kampanii video na YouTube, VOD oraz głównych portalach kobiecych. Dodatkowo wspierana będzie wizerunkową kampanią w kinach oraz szeroką komunikacją w salonach CCC w formie digital signage na ekanach LED. Działania mediowe realizowane będą jednocześnie na 5 rynkach: Polski, Czech, Słowacji, Węgier i Rumunii.
W kampanii planowane jest użycie różnych form spotów video: od długich form lookbookowych do produktowych spotów 10”, w których prezentowane będą produkty, marki dostępne w CCC oraz ceny produktów. Łącznie zostało przygotowanych ponad 20 wersji spotów produktowych, w których promowany jest również uruchomiony w 2019 sklep online. Na dalszym etapie planowana jest również współpraca z licznym gronem influencerów na wszystkich rynkach CCC.
Zobacz również
Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada dział marketingu CCC. Spoty i sesję zdjęciową wyprodukowało studio I Like Photo. Autorem nowoczesnej sesji zdjęciowej jest Łukasz Ziętek, reżyserem spotów Jan Wąż, a interesującą choreografię stworzyła Agnieszka Konopka. Za social media odpowiada H2O Creative, a za zakup mediów MullenLowe MediaHub. Za stylizacje odpowiada Olga Piekarska i Hartwig Fashion Department.