CCC rusza z kampanią promującą nową markę obuwia DeeZee

Grupa CCC rozwija modową ofertę obuwia i wprowadza do salonów stacjonarnych we wszystkich krajach popularną wśród młodych kobiet polską markę obuwia DeeZee. Towarzyszy temu kampania reklamowa na sezon wiosna/lato 2019 zrealizowany w Miami i Los Angeles.
O autorze
0 min czytania 2019-04-15

DeeZee dostępne dotychczas jedynie w ofercie online uatrakcyjni ofertę stacjonarnych salonów CCC w segmencie „young & fast fashion”. Wprowadzeniu marki DeeZee do salonów CCC towarzyszyć będą specjalne strefy marki, komunikacja na witrynach, ekranach LED, ulotkach oraz social mediach CCC.

Jednocześnie marka DeeZee prowadzi intensywną kampanię reklamową w internecie, prezentując sesję fotograficzną i spot reklamowy na sezon wiosna/lato 2019 zrealizowany w Miami i Los Angeles.

Większościowy pakiet udziałów w DeeZee grupa CCC przejęła jesienią 2018 roku. Marka ma umocnić pozycje CCC w modowym i młodszym segmencie wiekowym oraz kanale sprzedaży online.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj