Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

CCC wystartowało z kampanią z udziałem rapera Kinny’ego Zimmera

Sky is the limit? Nie tym razem! Są tacy, których wyobraźnia nie ma granic. Wśród nich jest Kinny Zimmer, idol młodego pokolenia, który w najnowszej kampanii CCC, zaprasza wszystkich miłośników streetwearu na wyjątkowe przygody do bajkowej, zielonej krainy.
O autorze
1 min czytania 2023-02-16

Za górami, za lasami, gdzie rzeczywistość zmienia się w baśń, a granice nie mają końca, podobnie jak młodzieńcza wyobraźnia… To zaczarowana kraina, pełna wyjątkowych przygód, stylu i modowych inspiracji. CCC zaprasza do niej wszystkich miłośników sportowego miejskiego stylu, na spotkanie z jednym z największych idoli młodego pokolenia. Welcome to Wonderland!

CCC wychodzi poza granice wyobraźni, zapraszając wszystkich do magicznej przestrzeni, w której czeka Kinny Zimmer – objawienie polskiego rapu. Artysta został globalnym ambasadorem kampanii promującej światowe marki dostępne w ofercie CCC. Wśród najlepszej oferty produktowej, znajdziemy obuwie, odzież i akcesoria topowych brandów: Reebok, Puma, Champion, New Balance, Sprandi, Kappa, Vans.

Kampania CCC pojawi się na wszystkich europejskich rynkach Grupy CCC w niezmienionej wersji. Jedynie w Rumunii postać polskiego rapera zastępuje lokalny ambasador marki, idol młodzieży, youtuber Selly, a dokładnie Andrei Șelaru, którego aktualnie śledzi ponad 3 milionową społeczność.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obecność młodych gwiazd to kolejny ukłon w stronę generacji Z. Niczym Alicja biegnąca za Białym Królikiem, miłośnicy sportowej wygody mogą podążać za swoim idolem w poszukiwaniu przygód. Po drodze będą czekać na nich wyjątkowe niespodzianki oraz zachwycą ich najmodniejsze modele sportowego obuwia na nadchodzący sezon.

Magiczny klimat Wonderlandu uchwycił w swoim obiektywie Hans Neumann. Urodzony w Peru fotograf, swój warsztat szkolił u boku samego Mario Tiestino. Neumann od lat stacjonuje pomiędzy Europą a Nowym Jorkiem, tworząc sesje do topowych wydawnictw modowych oraz fotografując kampanie czołowych marek i domów mody jak J. Crew, Michael Kors, NET-A-PORTER, Gabriela Hearst czy Ralph Lauren. Za modowe stylizacje w ulicznym stylu z wykorzystaniem topowych modeli sneakersów, odpowiada jedna z najbardziej utalentowanych polskich stylistek Ewelina Gralak.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Produkty dostępne w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia / Reżyseria: Hans Neumann
DOP: Basil Fauchier
Stylizacje: Ewelina Gralak
Make up: Wilson
Włosy: Daniel Gryszke
Modele: Kinny Zimmer, Selly, Martine & Gunhild Chioko, Ana Jorge, Jonathan Davis, Sophia Bodaan, Maurizio Tentella, Lotta Kaijarvi, Shinji&Kenzo Moutoussamy, Mirabelle Durand, Diego Diaz, Kornelia Krawczyk, Rafał Uchmański
Produkcja: Warsaw Creatives
Producent CCC: Bartosz Majkowski
Art director CCC: Maria Mastalerz, Justyna Purzycka, Marcela Stańczyk