O grze Cyberpunk 2077 było głośno jeszcze na długo przed jej premierą. Kiedy produkcja wreszcie trafiła do sprzedaży, natychmiast stała się przedmiotem licznych dyskusji – zwłaszcza graczy, którzy nie kryli rozczarowania ze względu na wiele zawartych w niej błędów. Rok po premierze, kiedy kurz po burzliwej debacie na temat jednej z najbardziej wyczekiwanej gier minionych lat nieco opadł, jej producenci postanowili przenieść kawałek uniwersum Cyberpunka do rzeczywistości. CD Projekt Red, we współpracy z firmą Błonie Watches, stworzył zatem ekskluzywny zegarek nawiązujący w wielu detalach do kultowej gry.
T-2077 to wykonany z tytanu zegarek o szarym, matowym wykończeniu, który współgra z zimnym, technicznym klimatem świata Night City. Użytkownicy doszukują się w surowej, tytanowej tarczy podobieństwa do futurystycznego pojazdu lub wydanego niedawno Cyberwhistle’a Elona Muska. Logo Cyberpunk 2077 zostało wygrawerowane na spodzie tarczy oraz na pierwszym ogniwie bransolety.
Zobacz również
– To twój czas, aby zabłysnąć w Night City. Lepiej, żebyś wiedział, ile go masz. A nikt i nic nie powie ci tego lepiej od pokaźnego, stylowego zegarka T-2077, który jest obowiązkowym wyposażeniem każdego cyberpunka. Posiada imponujący design i jest wykonany z tytanu – tak samo jak twoje wszczepy. Widzisz, ty i to cudeńko jesteście sobie pisani – czytamy na oficjalnej stronie producenta.
Twórcy T-2077 postawili na wykorzystanie technologii blockchaina. Każdy właściciel zegarka będzie mógł zweryfikować jego autentyczność dzięki dołączonemu do zakupu certyfikatowi w postaci NFT. Certyfikat oparty o blockchain Ethereum zapewnia zatem dostęp do cyfrowej identyfikacji oraz utrudnia sfałszowanie produktu. Właściciele, którzy zdecydują się przenieść własność zegarka, mogą zrobić to za pomocą aplikacji Arianne.
T-2077 unisex jest dostępny w sprzedaży za 499 dolarów, czyli około 1999 zł. Do końca 2021 roku potrwa przedsprzedaż zegarków, a pierwsze egzemplarze trafią do nowych właścicieli w czerwcu 2022 roku.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
PS
W dniu premiery gry Cyberpunk 2077 wiele marek postanowiło odnieść się do tego wydarzenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Sprite we współpracy z CD PROJEKT RED zaprojektował unikalną edycję puszek i butelek z postaciami z gry.
PS 3
Na premierę Cyberpunk 2077 odpowiedział Youtuber Cyber Marian, który stworzył produkcję promującą grę.