Cel: puste schroniska! – trwa kampania „Pies to przywilej”

Celem najnowszego projektu Fundacji Rasowy Kundel jest osiągnięcie zerowego stanu podopiecznych polskich schronisk. Kampania „Pies to przywilej” ma zadanie stworzenia Funduszu, który umożliwi realizację programu profilaktyki bezdomności wśród zwierząt domowych w polskich gminach.
O autorze
1 min czytania 2021-05-20

Według Głównego Inspektoratu Weterynarii w polskich schroniskach w 2019 r. przebywało prawie 140 tys. psów i kotów. Liczba ta nie pokazuje w pełni skali bezdomności zwierząt domowych w naszym kraju – tysiące psów i kotów znajduję się pod opieką fundacji, azyli i innych prywatnych podmiotów ratujących zwierzęta. Dodatkowo, w samym 2019 roku polskie gminy wydały ok. 255 mln publicznych pieniędzy, czyli naszych podatków, na realizację ustawowego zadania wyłapywania bezdomnych zwierząt.

– Naszym celem są puste schroniska. Wiemy, że ten cel da się osiągnąć. Przykładem może być chociażby Holandia, gdzie według ostatnich doniesień nie ma ani jednego bezdomnego psa. W Polsce również udało się osiągnąć ten cel w Aleksandrowie Łódzkim. Potrzebujemy wsparcia, siły, pomocy i trochę szczęścia, ale jesteśmy wytrwali i zrobimy to! – mówi Dorota Perłowska, założycielka Fundacji Rasowy Kundel.

Ogólnopolski Fundusz Profilaktyki Bezdomności Psów i Kotów pozwoli na wdrożenie programu kastracji zwierząt właścicielskich, który prowadzony systematycznie i zakrojony na szeroką skalę jest jedyną i najszybszą metodą na opanowanie bezdomności zwierząt w Polsce. Środki z Funduszu będą dostępne dla innych organizacji, osób pomagających lokalnie i gmin.

Zbiórka, która zasili Fundusz rozpoczęła się 14 maja 2021 r. Wszyscy darczyńcy otrzymają dostęp do grupy na Facebooku, gdzie w tygodniu 17 – 22 maja 2021 r. odbędzie się PIEStiwal online – seria webinarów prowadzonych na żywo przez specjalistów z branży szkolenia psów (Julia Skalska ze szkoły Wymarzony Pies, Michał Santorski ze szkoły Control Dog oraz Zuzanna Rybarczyk z projektu Psiaki w Zen, Paulina Grzybowska prowadząca blog Biały Jack & Co), dietetyki (Patrycja Paradowska, Jedz) oraz treningu personalnego (Justyna Zielińska).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ambasadorką kampanii została Kasia Gandor – blogerka i youtuberka, popularyzatorka zrównoważonego rozwoju, ekologii i zdrowego trybu życia, a prywatnie miłośniczka psich ogonów. Kasia od lat aktywnie wspiera działania Fundacji będąc domem tymczasowym dla naszych podopiecznych oraz organizując akcje promujące działania fundacji oraz przynoszące jej wsparcie finansowe.

Kasia przygotowała wyjątkowy film, do którego dostęp można uzyskać po wpłaceniu dowolnej kwoty. Należy wejść na zbiórkę przez specjalny link podany w opisie poniższego zwiastunu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Do wspólnej akcji po raz kolejny przyłącza się również Nice To Fit You – marka społecznie zaangażowana, która na co dzień zajmuje się komponowaniem i dostawą zbilansowanej diety dla swoich użytkowników.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się