Celebryci zdradzają swoje muzyczne grzeszki Nowa kampania artegence dla marki PLAY

Czego po kryjomu słuchają Abstrachuje, a co kryje się w słuchawkach Patrycji Kazadi? Guilty pleasures znanych to nowa odsłona kampanii TIDAL – muzycznej usługi od Play – przygotowana przez agencję artegence.
O autorze
1 min czytania 2015-12-03

Aż 17 influencerów zdradziło publicznie swoje muzyczne guilty pleasures, wśród nich m.in. Patricia Kazadi, Suchar Codzienny, Honorata Skarbek, Niekryty Kryty, Ekskluzywny Menel, Make Life Harder, Marta Wierzbicka, Abstrachuje. Na swoich kontach w serwisach społecznościowych wyjawili, jakie są ich ulubione, ale skrywane,  utwory muzyczne. Posty można znaleźć po hashtagu #PlayTIDAL.

Kampania to kontynuacja promocji nowej usługi  dla abonentów sieci Play – nielimitowanej muzyki za darmo, dzięki której użytkownicy aplikacji TIDAL zyskują dostęp do ponad 36 mln utworów. W ramach kampanii artegence przygotowała koncepcję kreatywną oraz stronę konkursową http://muzykaprzeszladoplay.pl. Za współpracę z influencerami i komunikację kampanii w social mediach odpowiada agencja Isobar Polska.

Zgadując, który z podanych celebrytów przyznaje się do konkretnych utworów oraz opisując własne guilty pleasures, uczestnicy konkursu mogą wygrać: iPhone 6 Gold, słuchawki JABRA Sport Wireless i głośniki X-mini. Konkurs potrwa do 10 grudnia.

Kampania odwołuje się do tego, co łączy nas wszystkich – ulubionych utworów, których się wstydzimy. Do akcji zaproszone zostały osoby cieszące się popularnością w polskim internecie – blogerzy i artyści, którzy nie boją się przyznać, czego słuchają, gdy nikt nie patrzy. Publicznym wyznaniem guilty pleasures celebryci pokazują swoim fanom ludzką, niewystylizowaną twarz.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

TIDAL, obecny w Polsce od marca tego roku, stanowi poważną konkurencję dla Spotify czy tradycyjnego słuchania muzyki przez MP3 czy Youtube. Darmowy dostęp do serwisu TIDAL dla abonentów Play zwiększa dodatkowo jego atrakcyjność, bo, w przeciwieństwie do darmowego konta na Spotify, umożliwia swobodne korzystanie z dostępnych utworów i materiałów wideo bez reklam i w dużo lepszej jakości dźwięku (320 kbps). 

Słuchaj podcastu NowyMarketing