Nina Mrożek jest odpowiedzialna za umacnianie wizerunku firmy w oczach konsumentów poprzez budowanie i realizację strategii łączącej zarówno działania z obszaru public relations jak i marketingu.
Nina od 8 lat jest związana z branżą marketingową (PR, marketing, branding). Wcześniej zajmowała się promocją i wizerunkiem platformy Homebook.pl (Grupa Domodi i Wirtualna Polska), gdzie pełniła rolę Llidera marketingu i PR. We wcześniejszych latach, na Międzynarodowych Targach Poznańskich, odpowiadała za marketing eventów związanych z branżą home&fashion. Do komunikacji podchodzi strategicznie, a swoje działania opiera na podejściu User-Centred Design. W codziennej pracy czerpie inspirację z UX designu i świata IT.
Zobacz również
Katarzyna Jędrachowicz odpowiada za media relations, wydarzenia, raporty i działania komunikacyjne skierowane do sektora B2B.
Przez ostatnie dwa lata odpowiadała za obsługę kluczowych klientów agencji PR Media Forum. W latach 2016-2018 współpracowała przede wszystkim z organizacjami sportowymi (m.in. Bayern Monachium, Lechia Gdańsk) przygotowując strategie komunikacji, organizując eventy i pozyskując sponsorów. Wcześniej pracowała w departamencie komunikacji PGNiG. Karierę zawodową rozpoczęła w 2009. Jest magistrem marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, skończyła również Podyplomowe Studia Menedżerów Kultury na SGH.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce