Ceneo świętuje 18 urodziny i startuje z kampanią w klimacie retro

Marka Ceneo świętuje swoje 18 urodziny. Z tej okazji wystartowała kampania reklamowa, której stylistyka nawiązuje do klimatu retro.
O autorze
1 min czytania 2023-02-10

14 lutego świętujemy nie tylko walentynki, ale również 18 urodziny jednej z największych platform e-commerce na polskim rynku – Ceneo. Z tej okazji marka wypuściła nową reklamę, której akcja dzieje się w latach 90` – 10 lat przed powstaniem Ceneo.

Na ekranie widzimy lutowy dzień na bazarze. Sprzedawcy układają towar, czekając na kupujących. Mają szeroki asortyment – od zabawek po kasety i drobną elektronikę. Chcą jak najlepiej zaprezentować towar, żeby zainteresować przechodniów. Główną bohaterkę, podczas walki z taśmą kasetową, nagle nawiedza wizja przyszłości internetu. Widzi wszystkie sklepy w komputerze – tysiące takich bazarków jak ich. Miejsce, w którym można wyszukać produkt, porównać jego cenę i kupić bezpośrednio na platformie poprzez guzik „KUP TERAZ”. Z zachwytem odkrywa, że to się będzie nazywać CENEO.

Poprzez reklamę marka chcę podkreślić swoją wieloletnią obecność na rynku i zwrócić uwagę na to, jak serwis Ceneo ułatwia nam codzienne zakupy. Marka przygotowała również urodzinowekupony rabatowe dla użytkowników, które można znaleźć na Ceneo.pl.

Spot emitowany i promowany jest na platformie YouTube oraz kanałach social media. W ramach kampanii urodzinowej prowadzone są również działania dodatkowe, jak Branded Effect marki na TikToku czy konkursy na social mediach Ceneo

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj