Ceneo z aplikacją na iPada

Ceneo.pl przygotowało aplikację pozwalającą na dostęp do wszystkich produktów prezentowanych w serwisie użytkownikom iPada.
O autorze
1 min czytania 2012-09-26

Do tej pory na rynku e-commerce tworzono aplikacje głównie na smartfony.

– Poza znaczącą różnicą w wielkości ekranów urządzeń warto wspomnieć o różnicy w prędkości ładowania się aplikacji oraz ich obsługi. W tej kwestii – iPad jest zdecydowanym faworytem, dzięki czemu użytkownik ma dużo szybszy dostęp do informacji o produktach i ofertach e-sklepów oraz znacznie łatwiejszą nawigację po aplikacji – wyjaśnia Agnieszka Pająk z biura prasowego Ceneo.pl. iPad, dzięki ekranowi dotykowemu o rozmiarze 9.7″, pozwala w czytelny i atrakcyjny sposób prezentować produkty, co jest zdecydowanie trudniejsze na małym ekranie telefonu. Równoznaczne może to być z dużo wygodniejszymi zakupami w sieci.

Szacuje się, że obecnie w Polsce działa ok. 120 tys. iPadów. – Mając na względzie rosnącą popularność iPadów w Polsce, firma zdecydowała się wyjść naprzeciw potrzebom coraz większej liczby ich użytkowników – dodaje A.Pająk. Wprowadzenie na rynek nowej aplikacji mobilnej na iPada, jest ważnym elementem strategii rozwoju usług mobilnych Ceneo.pl. Wcześniej w kwietniu tego roku firma uruchomiła aplikację mobilną na smartfony z systemem operacyjnym Samsung BADA, a jeszcze w 2011 podobną bezpłatną aplikację dla użytkowników telefonów z systemem operacyjnym Android i Symbian. Z danych Ceneo.pl wynika, że przygotowane przez firmę aplikacje mobilne na smartfony pobrało już ponad 250 tys. użytkowników. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj