Nowa platforma komunikacyjna opiera się na idei lokalności i relacyjności – big ideą całej platformy są wzajemne relacje Factory i mieszkańców miasta. – Wyszliśmy z założenia, że Factory wspiera swoich klientów w dążeniu do własnego stylu, oferując im ulubione brandy zawsze 30-70 proc. taniej. Z kolei mieszkańcy kochają Factory za to, że mogą swobodnie wyrażać swój styl, nie przepłacając przy zakupach – mówi Dominik Gil, CEO Eskadry.
Obrany kierunek będzie można także zauważyć na Instagramie – konta instagramowe poszczególnych centrów Factory zostały rozdzielone w taki sposób, jak na Facebooku. – Takie działanie sprzyja budowaniu relacji nie tyle między marką, a jej odbiorcami, ile między konkretnymi centrami a ich klientami – mieszkańcami miast – tłumaczy Gil.
Zobacz również
Jak podkreślają twórcy, platforma „Factory kocha miasto” jest bardzo pojemna i elastyczna. W jej ramach będą planowane mechanizmy promocyjne dla klientów, kampanie sprzedażowe oraz wizerunkowe. Pierwszą z nich jest wiosenna kampania wizerunkowa „Miejski Styl”, która rozpoczęła się 1 kwietnia i potrwa do 30 kwietnia br. Komunikacja obejmuje kanały ATL (outdoor, radio, prasa), BTL, Internet (social media, display, mobile, rich media).
„Miejski Styl” to już ósma z kolei kampania dla Factory opracowana i zrealizowana przez Eskadrę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing