Centrum pod zarządem IKEA Centres Poland S.A. wyszło z proekologiczną komunikacją w przestrzeń Wrocławia, przenosząc grafikę autorstwa utalentowanej ilustratorki Marty Wójcik-Śmierskiej, na spektakularną ścianę muralową u zbiegu ulic Grabiszyńskiej i J. Piłsudskiego. Kreacja malowidła pt. „Dbaj o planetę masz to w naturze” ma motywować i inspirować do podejmowania wspólnych działań na rzecz środowiska.
– Podczas tworzenia naszej inicjatywy zależało nam na tym, aby nadać przekazowi atrakcyjną formę, która będzie niosła wartość zarówno merytoryczną, jak i wizualną, tak na terenie centrum, jak i w przestrzeni miejskiej – mówi Ewa Kolondra, dyrektor centrum handlowego Aleja Bielany.
Zobacz również
Artystyczny mural jest dziełem współpracy z Braughman Group Media, operatorem ponad 60 lokalizacji dostosowanych pod wyjątkowe malowidła na terenie całego kraju.
![Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/perelki-antyperelki-some-142x0-c-default.jpg)
Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]