Podczas epidemii koronawirusa odpowiednie zabezpieczenie personelu medycznego jest priorytetem. Środki ochrony osobistej to obecnie materiały deficytowe, których w wielu placówkach wciąż brakuje. Centrum Handlowe Turawa Park zdecydowało się na zakup i przekazanie dla Oddziału Zakaźnego Szpitala Wojewódzkiego w Opolu 500 sztuk maseczek oraz 50 przyłbic ochronnych.
Darowizna to już kolejna odpowiedź na realne potrzeby szpitala. W drugiej połowie marca, kiedy pojawiła się informacja o ogromnym zapotrzebowaniu na wodę butelkową, Centrum Handlowe Turawa Park we współpracy z hipermarketem Carrefour, bardzo szybko zorganizowało wsparcie i przekazało szpitalowi 1000 butelek.
Zobacz również
– Sytuacja w której wszyscy się znaleźliśmy to czas na solidarność i wzajemne wsparcie. Poprzez podjęte działania chcemy pomóc w realizacji kluczowego celu, jakim jest wdrażanie metod chroniących życie medyków walczących z pandemią na pierwszej linii frontu. Cieszymy się, że choć w tym niewielkim stopniu możemy wesprzeć ich heroiczną pracę. Przy okazji chcemy wyrazić ogromną wdzięczność i jeszcze raz podziękować wszystkim pracownikom służby medycznej – powiedziała Agnieszka Pyzanowicz-Francke, dyrektor Centrum Handlowego Turawa Park.
Ze względów epidemicznych funkcjonowanie Centrum Handlowego Turawa Park, podobnie jak innych galerii w Polsce jest obecnie ograniczone. Pomimo, tego że jest to trudny moment Opolskie Centrum wraz ze swoimi najemcami stara się wspierać lokalną społeczność. Pomoc wpisana jest w zasady współżycia społecznego, które właściciel i pracownicy centrum bardzo cenią.
Centrum handlowe Turawa Park zadbało także o bezpośrednie zabezpieczenie Klientów. Dzięki współpracy z jednym z najemców – Pracownią Krawiecką – zapewnia maseczki ochronne wszystkim klientom którzy ich nie posiadają. Planowana jest także kampania społeczna #ZachowajZdrowyDysntans, której celem jest zwrócenie uwagi na istotę pozytywnego myślenia w sytuacjach na które nie mamy wpływu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing