Centrum handlowe Turawa Park wspiera pracowników służby medycznej w walce z koronawirusem

Centrum handlowe Turawa Park ponownie włącza się do walki z epidemią koronawirusa i podejmuje kolejne kroki w celu wsparcia lekarzy i zapewnienia pomocy opolskim służbom medycznym.
O autorze
1 min czytania 2020-04-21

Podczas epidemii koronawirusa odpowiednie zabezpieczenie personelu medycznego jest priorytetem. Środki ochrony osobistej to obecnie materiały deficytowe, których w wielu placówkach wciąż brakuje. Centrum Handlowe Turawa Park zdecydowało się na zakup i przekazanie dla Oddziału Zakaźnego Szpitala Wojewódzkiego w Opolu 500 sztuk maseczek oraz 50 przyłbic ochronnych.

Darowizna to już kolejna odpowiedź na realne potrzeby szpitala. W drugiej połowie marca, kiedy pojawiła się informacja o ogromnym zapotrzebowaniu na wodę butelkową, Centrum Handlowe Turawa Park we współpracy z hipermarketem Carrefour, bardzo szybko zorganizowało wsparcie i przekazało szpitalowi 1000 butelek.

– Sytuacja w której wszyscy się znaleźliśmy to czas na solidarność i wzajemne wsparcie. Poprzez podjęte działania chcemy pomóc w realizacji kluczowego celu, jakim jest wdrażanie metod chroniących życie medyków walczących z pandemią na pierwszej linii frontu. Cieszymy się, że choć w tym niewielkim stopniu możemy wesprzeć ich heroiczną pracę. Przy okazji chcemy wyrazić ogromną wdzięczność i jeszcze raz podziękować wszystkim pracownikom służby medycznej – powiedziała Agnieszka Pyzanowicz-Francke, dyrektor Centrum Handlowego Turawa Park.

Ze względów epidemicznych funkcjonowanie Centrum Handlowego Turawa Park, podobnie jak innych galerii w Polsce jest obecnie ograniczone. Pomimo, tego że jest to trudny moment Opolskie Centrum wraz ze swoimi najemcami stara się wspierać lokalną społeczność. Pomoc wpisana jest w zasady współżycia społecznego, które właściciel i pracownicy centrum bardzo cenią.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Centrum handlowe Turawa Park zadbało także o bezpośrednie zabezpieczenie Klientów. Dzięki współpracy z jednym z najemców – Pracownią Krawiecką – zapewnia maseczki ochronne wszystkim klientom którzy ich nie posiadają. Planowana jest także kampania społeczna #ZachowajZdrowyDysntans, której celem jest zwrócenie uwagi na istotę pozytywnego myślenia w sytuacjach na które nie mamy wpływu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing