Centrum Nauki Kopernik z nowym serwisem internetowym

Przejrzysty i intuicyjny serwis ma pełnić funkcję wirtualnego przewodnika po atrakcjach Centrum Nauki Kopernik (CNK). Został tak zaprojektowany, aby znacznie ułatwić zakup biletów i organizację wizyty. Projekt i wdrożenie serwisu powierzono Fabrity (Grupa K2).
O autorze
0 min czytania 2020-09-08

Podstawą zmian serwisu był audyt przeprowadzony przez CNK. Użytkownicy ocenili jego wcześniejszą  wersję jako mało intuicyjną, a proces zakupowy – nie do końca jasny. Nowy serwis ulepsza sposób prezentacji materiałów na stronie CNK zgodnie z najnowszymi trendami projektowania. Odświeża także wizerunek on-line CNK w duchu nowego logotypu zaprezentowanego w styczniu tego roku.

Specjaliści z zespołów UX i UI Fabrity przeprowadzili liczne testy projektowe z udziałem użytkowników, aby portal był przyjazny i intuicyjny. Zaprojektowali także nową ścieżkę sprzedaży biletów, umożliwiającą zakup już w czterech krokach – niezależnie od urządzenia. Wykorzystano przy tym prosty i przejrzysty „krokomierz” oraz koszyk inspirowany stronami e-commerce.

Realizacja serwisu jest elementem strategii CNK na lata 2020 – 2023.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj