CEO agencji Bees & Honey w jury IAB MIXX Bulgaria

IAB MIXX to nagrody, które stanowią benchmark dla digitalowych kampanii – inspirują marketerów i wyznaczają trendy. To jedne z najważniejszych nagród marketingowych w Europie. A w tegorocznym jury edycji w Bułgarii zasiądzie CEO agencji 360 Bees & Honey.
O autorze
1 min czytania 2023-04-19

Celem IAB jest określenie światowych standardów jakości mediów i reklamy. 

– Podczas MIXX Awards Polska w 2022 roku doceniono naszą wiedzę oraz chęć odkrywania nowych, kreatywnych możliwości, dlatego zaproszono nas jako ekspertów do oceniania kampanii w tegorocznej bułgarskiej edycji. Cieszymy się, że możemy w ten sposób kontynuować nasze działania za granicą i promować naszą organizację – mówi Maciej Leonard Żybula, założyciel i CEO Bees & Honey.

W skład międzynarodowego jury IAB MIXX Bulgaria 2023 wchodzą czołowi specjaliści z dziedziny online marketingu. W Jury Creative, oprócz Macieja, zasiadają:

– ALEXANDER KALCHEV – Creative Officer DDB Paris,

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– GONÇALO MARTINHO – Senior Creative & Art Director, antoni_ Berlin,

– ISTVAN BRACSOK – Chief Creative Officer at White Rabbit Budapest, Member of the Global Creative Council at by The Network,

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– MADDY KRAMER – Invisible Creatives,

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– MARIANA REIS – Creative Art Director AKQA Portland,

– EKA KIPIANI – Creative Director, JWT Metro,

– CLAUDIU DOBRITA – Creative Partner, The NEW,

– MAXIM BORITKO – Creative Director, Banda,

– EGOR PETROV – Co-founder, Creative Director, Banda.

 
Eksperci wyłonią laureatów w 16 kategoriach zgodnie z poniższymi kryteriami:

  • Strategia – za gotową kreacją marketingową powinien stać research oraz strategicznie dobrane narzędzia;
  • Wykonanie i dobór mediów – wdrożony media mix powinien spełniać założenia kampanii;
  • Efekty i ROI – performance kampanii powinien mieć znaczący wpływ na biznes;
  • Kreatywność – artystyczna strona kampanii powinna współgrać z założeniami strategicznymi i wyróżniać się na rynku.

Obecnie trwają obrady jury, a oficjalna ceremonia rozdania nagród planowana jest na 27 kwietnia.

PS Zbliża się coroczne święto marketingu – Forum IAB 2023. Poznaj tematy prelekcji

Forum IAB to konferencja, która wytycza standardy najlepszych praktyk oraz stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży cyfrowej komunikacji marketingowej w Polsce. Już 30-31 maja przez dwa intensywne dni blisko 100 wybitnych ekspertów zaprezentuje najnowocześniejsze marketingowe trendy i rozwiązania.