Współpraca, która rozpoczęła się 4 sierpnia br. obejmuje doradztwo wizerunkowe, komunikację wewnętrzną, korporacyjną i produktową oraz media relations. Made in PR odpowiada także za koncept i wdrożenie projektów angażujących pracowników firmy, wsparcie działań CSR marki, a także budowanie relacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
– Widzimy potrzebę dostosowania naszych działań do nowej rzeczywistości, w której funkcjonujemy od kilku miesięcy. Postawiliśmy na agencję o wieloletnich, kompleksowych doświadczeniach w komunikacji marek i firm. Made in PR przedstawiła nam spójne z naszą wizją propozycje, które dotyczą zarówno relacji wewnątrz naszej organizacji, jak i działań wizerunkowych w rynku. Poza tym jesteśmy przekonani, że dzięki tej współpracy będziemy nadal kontynuować angażującą obecność naszej marki w mediach – mówi Tomasz Popielawski, rzecznik prasowy Ceramiki Paradyż.
Zobacz również
– Jesteśmy niezwykle dumni z nawiązania współpracy z tak prestiżową marką i z zaufania, jakim nas obdarzyli liderzy firmy Ceramika Paradyż – mówi Monika Domańska, managing partner w agencji Made in PR.
– To kolejny nowy klient, którego udało nam się pozyskać w ostatnim czasie, i dołożymy wszelkich starań by dzięki tej współpracy realizowane były cele biznesowe firmy – dodaje Bartłomiej Kędzierski, managing partner w Made in PR.
Ze strony Made in PR za obsługę odpowiadają Ewelina Wojtysiak-Sowa, client service director oraz Sylwia Siedlanowska-Wasiluk, account manager.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing