…w obszarach komunikacji korporacyjnej i produktowej, w tym media relations i influencer relations.
Działania dla Klienta realizuje zespół Olgi Chełchowskiej – Senior Account Manager, w składzie: Anna Falkowska – prowadząca biuro prasowe Ceramiki Paradyż oraz Patrycja Otachel – będąca wsparciem strategicznym na wszystkich etapach realizacji projektu.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– Jest nam ogromnie miło powitać w gronie Klientów firmę, która od lat pozostaje synonimem dobrego wzornictwa i najwyższej jakości wykonania, imponując jednocześnie tempem rozwoju biznesu w Polsce i za granicą. Widzimy ogromny potencjał komunikacyjny Ceramiki Paradyż, a przez to, że firma definiuje swą misję jako inspirowanie pięknem otoczenia, zakładamy szerokie pole do kreatywnych i innowacyjnych działań na każdym etapie współpracy – powiedziała Agnieszka Bacińska, CEO Walk PR.
– Wybierając partnera do stałej współpracy szukaliśmy zrozumienia dla naszego biznesu, wyzwań stawianych przez dynamicznie zmieniający się rynek oraz szerokiego spojrzenia na usługi komunikacyjne z obszaru public relations. Elementem, który dodatkowo zaważył o wyborze Walk PR było przedstawione strategiczne podejście osadzone w specyfice naszej branży oraz nastawienie na efektywność działań opartych o konkretne mierniki – powiedział Tomasz Popielawski, rzecznik prasowy Ceramiki Paradyż.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]