Serwis wyróżnia intuicyjny system nawigacji, dzięki któremu Klienci łatwo mogą odnaleźć nie tylko poszukiwane płytki, ale także całe kolekcje wraz z dużą ilością materiałów inspiracyjnych.
Zmiany w serwisie www.paradyz.com objęły zarówno aspekt wizualny, jak i technologiczny. Całość projektu poprzedzona została badaniami oraz wnikliwą analizą czynników decyzyjnych w procesie zakupowym klienta. Na tej podstawie podjęto decyzje o wyborze kluczowych funkcjonalności pozwalających łatwo i precyzyjnie odnaleźć poszukiwany produkt osobom, które dokładnie wiedzą czego potrzebują. Z drugiej strony nowy serwis stanowi bogate źródło inspiracji dla tych, którzy zakupy wolą poprzedzić poszukiwaniem pomysłów.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– Po miesiącach intensywnej pracy możemy pochwalić się nową odsłoną naszej strony internetowej www.paradyz.com. Serwis powstał przede wszystkim z myślą o użytkownikach, którzy poszukują pomysłu na wnętrze we własnym stylu. Intuicyjna nawigacja, zaawansowana wyszukiwarka, czy szerokie możliwości filtrowania inspiracji, kolekcji oraz produktów – to tylko niektóre z funkcji dostępne od teraz na naszej stronie – mówi Tomasz Piechna, kierownik sekcji komunikacji i content marketingu Ceramiki Paradyż. – Całkowicie zmieniliśmy także szatę graficzną i uprościliśmy jego strukturę, by poszukiwanie pomysłu na wymarzone wnętrze było jeszcze prostsze – dodaje.