#challengemate czyli zwariowane pomysły na testowanie Mate20 Pro

Ruszyła najnowsza kampania smartfonów Huawei Mate20 Pro, przygotowana przez agencję DDB&tribal. Jej celem jest namawianie użytkowników do wymyślania zwariowanych pomysłów na testowanie Mate20 Pro. Najlepsze z pomysłów zostaną zrealizowane przez lokalnych influencerów i celebrytów.
O autorze
0 min czytania 2019-02-08

Kampania swoim zasięgiem obejmuje 13 krajów Europy: Austria, Chorwacja, Dania, Estonia, Finlandia, Litwa, Łotwa, Norwegia, Serbia, Słowenia, Szwecja, Turcja, Węgry.

Kampanię promują dwa zabawne filmy, pokazujące jak smartfon został testowany przez przedstawicieli różnych zawodów, w ekstremalnie trudnych warunkach. Między innymi przez jowialnego rybaka pracującego na kutrze, strażaka i epidemiolożkę.

Filmy wyreżyserował Michał Sabliński a za produkcję o odpowiadają OTO Film, Orka i Juice Sound.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing