Finalnym efektem tego projektu jest stworzenie znaku firmowego „RL” i serwisu www, prezentującego sylwetkę i dokonania najpopularniejszego polskiego sportowca.
Prace rozpoczęły się w 2014 r. i pierwszy etap – stworzenie znaku i identyfikacji wizualnej marki RL – właśnie się zakończył. W zamyśle twórcy logotypu opartego na inicjałach piłkarza, ma on symbolizować waleczność, dynamikę i pozytywne emocje Roberta Lewandowskiego. Graficznie punktem wyjścia do tworzenia logo były dwa symbole – sylwetka Roberta z piłką i jego triumfalny gest po strzeleniu gola. Od tej pory we wszystkich materiałach marketingowych sygnowanych przez Roberta Lewandowskiego będzie pojawiać się charakterystyczne logo RL.
Zobacz również
Agencja Change zapowiada, że serwis www Roberta Lewandowskiego, który jest w końcowej fazie testów, wkrótce zostanie uruchomiony.
„Aaaeee Doobweee!”, czyli nowa platforma kreatywna marki Dobra Kaloria, stworzona przez Chapter1
Słuchaj podcastu NowyMarketing