Nie warto jednak zmieniać prawdziwej natury. Dlatego Almette produkowane jest wyłącznie z naturalnych składników. Tę ideę oddaje także hasło kampanii – 100% przyjemności, 100% naturalnych składników.
Kampania prowadzona będzie w ogólnopolskich stacjach TV, m.in. Polsacie, TVP, TVN, w kinach oraz w internecie. Za koncepcję kreatywną odpowiada CHANGE Serviceplan. Spot reklamowy w reżyserii Kima Jacobsena wyprodukowało studio Easy Hell, postprodukcją zajęło się studio Rio de Post. Media kupił dom mediowy Value Media (Group One).
Zobacz również
Almette to puszyste serki twarogowe wytwarzane ze świeżego mleka pochodzącego wyłącznie od polskich krów. Wyselekcjonowane, naturalne składniki oraz oryginalna receptura, dają gwarancję najwyższej jakości i wyśmienitego smaku. Serki Almette nie zawierają konserwantów, zagęstników i barwników, a zawarty w nich wapń wspiera rozwój dzieci w okresie intensywnego wzrostu. Miłośnicy serków Almette mogą wybierać z bogatej oferty 10 słonych wariantów z ziołami, warzywami i przyprawami oraz spośród 4 owocowych.