W ramach współpracy aktywacja konsumencka „ŁaciaTy i JA”, zapoczątkowana w 2020 roku, wejdzie na nowe obszary. W tym roku hasło przewodnie kampanii to „Łaciaty i ja, i to co ważne”. Działania promocyjne mają na celu pokazanie wszechstronności zastosowania i dopasowania do bieżących potrzeb konsumentów serków „Łaciate”. Kampania opiera się na 4 filarach: pomysłowość, zaufanie i bezpieczeństwo, łatwość i wygoda oraz smak i zdrowie. Komunikacja bazuje na tradycyjnych polskich przysłowiach, przełamywanych nowoczesną interpretacją.
Aktywacja obejmuje komunikację w serwisie laciatyija.pl, emisję spotów w TV i na platformach VOD, promocję w social mediach, współpracę z influencerami oraz kampanię banerową.
Zobacz również
Za koncepcję i realizację kampanii odpowiadają spółki należące do Group One: Change Serviceplan – za strategię, kreację i produkcję, oraz Media Republic – za planowanie i zakup mediów. Tym samym spółki rozpoczynają czwarty rok współpracy ze spółdzielnią Mlekpol.
Kampania rozpoczęła się z początkiem marca i potrwa do końca roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]