Change Serviceplan przygotowała nową kampanię wizerunkową dla marki BMW

6 września ruszyła najnowsza, ogólnopolska kampania wizerunkowa najmocniejszego, seryjnego modelu w historii BMW – M760Li xDrive, autorstwa agencji Change Serviceplan.
O autorze
1 min czytania 2017-09-14

Kreacja z głównym hasłem „Bądź sobą w najmocniejszym w historii BMW”, podkreśla jedyne w swoim rodzaju połączenie dynamiki i mocy z luksusem. Kampania jest pierwszą odsłoną nowej strategii marki BMW i będzie prowadzona w TV, kinie, prasie, online i social media.

„Pełen pasji, odkrywczy, twórczy, potężny, inspirujący” – taki jest model BMW M760Li xDrive. Równocześnie są to cechy, które charakteryzują jego kierowców. Koncept kreatywny kampanii zrealizowanej przez Change Serviceplan opiera się na przekonaniu, że Klienci BMW sami najlepiej wiedzą, kim są, czego chcą i co jest dla nich najważniejsze. Najlepiej jak będą sobą. BMW ich w tym wspiera. O tym jest najnowsza kampania.

To jedna z najważniejszych kampanii marki w 2017 roku. Wracamy w niej do silnego przekazu o dynamice i osiągach, które są jednymi z głównych filarów marki BMW i łączymy z jej luksusowym charakterem. BMW wspiera indywidualność swoich Klientów, oferując najwyższej jakości wyposażenie z kolekcji BMW Individual, która pozwala stworzyć własne BMW, odzwierciedlające charakter właściciela – mówi Kacper Studencki, Brand and Customer Connection Manager

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj