…oglądać dzięki transmisji online.
W tej charytatywnej akcji wezmą udział gracze z TEAM NVIDIA POLSKA i ich zaproszeni goście – w tym Krzysztof „Jankes” Jankowski, prezenter znany z Radia ESKA i TVP2 oraz wokalista Wojciech „Łozo” Łozowski, były lider zespołu Afromental. W sobotę, 9 grudnia o godzinie 12, zaczną grać w najpopularniejsze gry („PlayerUnknown’s Battlegrounds”, „Fortnite”, „Destiny 2”, „Counter Strike: Global Offensive”) w studiu w Warszawie. Łącznie wszyscy spędzą na graniu 36 godzin.
Zobacz również
Oprócz nich w wyzwaniu wezmą udział m.in. popularni influencerzy: reZigiusz, Izak, Pasha Biceps, Nervarien czy Wonziu. Swoje umiejętności zaprezentują też drużyny esportowe PRIDE, Team Kinguin i AGO Gaming. Zmagania będą się toczyć przede wszystkim przed ekranami komputerów ACER Predator G6 z kartami graficznymi GeForce GTX.
Edukacja poprzez zabawę
Całe przedsięwzięcie będzie można oglądać w internetowej transmisji na kanale www.twitch.tv/nvidiageforcepl. Przez cały czas uczestnicy NVIDIA CHARITY STREAM będą namawiać widzów do rejestrowania się w bazie potencjalnych Dawców szpiku i przekazywania pieniędzy na Fundację DKMS. Szuka ona Dawców dla Pacjentów z nowotworami krwi , potrzebujących przeszczepienia komórek macierzystych szpiku. Akcja ma także za zadanie poszerzać wiedzę na temat dawstwa.
– Z raportu ośrodka badawczego TNS Polska dla naszej fundacji wynika, że czterech na pięciu Polaków opowiada się za ideą dawstwa szpiku, a jednocześnie ponad dwie trzecie Polaków nie wie, co to tak naprawdę oznacza – tłumaczy dr Tigran Torosian, lekarz hematolog i dyrektor medyczny Fundacji DKMS. – Niczym to Dawcy nie grozi. Zresztą od dawna w ogromnej większości przypadków komórki macierzyste pobiera się z krwi obwodowej – podkreśla.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Jak co roku w okresie przedświątecznym firma NVIDIA mobilizuje społeczność graczy do podzielenia się swoją pasją i wsparcia szczytnego celu. – Ta edycja jest wyjątkowa, bo nie zbieramy wyłącznie pieniędzy dla Fundacji DKMS, ale również chcemy edukować. Mamy nadzieję, że dzięki tej inicjatywie liczba osób zarejestrowanych w bazie potencjalnych Dawców szpiku znacznie wzrośnie – zaznacza Jan Adryański, Community, PR Manager Central Eastern Europe w NVIDIA.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Partnerem inicjatywy jest firma ACER. – Od samego początku wiedzieliśmy, że warto pomóc. Żadnemu rodzicowi nie trzeba długo tłumaczyć jak ważne jest zdrowie dzieci. Tym bardziej, jeśli najmłodsi muszą toczyć ciężką walkę z chorobą nowotworową. Każde wsparcie finansowe może przyczynić się do poprawy stanu zdrowia najmłodszych i powinniśmy o tym pamiętać podczas oglądania transmisji – mówi Tomasz Szymański, Marketing Manager Eastern Europe w Acer.
Szczegółowy program całego wydarzenia jest dostępny na stronie. Tam też można dokonać wpłat na rzecz Fundacji DKMS.
fot. materiały prasowe