Chcesz zostać współwłaścicielem ponad 3 tys. samochodów? W swojej najnowszej kampanii Traficar pokazuje, jak to zrobić

O autorze
1 min czytania 2023-09-06

Traficar, pionier branży carsharingowej ogłosił start najnowszej kampanii marketingowej pod hasłem „Ty kierujesz, my ogarniamy resztę”. Jej celem jest odświeżenie kategorii carsharingu na polskim rynku, by ta znów ekscytowała i zyskiwała na popularności. Marka zaprezentowała także nowe logo oraz odświeżyła identyfikację wizualną.

Głównym punktem kampanii jest życiowy spot reklamowy, który w humorystyczny sposób pokazuje, jak Traficar towarzyszy konsumentom w ich codziennym życiu. Materiał promocyjny koncentruje się wokół potrzeb klientów, podkreślając znaczącą rolę marki w tworzeniu mobilności, w której to użytkownik jest na 1 miejscu.

– Jesteśmy dumni z tego, jak przez ostatnie 7 lat rozwija się Traficar. Nowa kampania jedynie podkreśla nasze zaangażowanie w ciągły postęp, doskonalenie oraz dostarczanie klientom usługi najwyższej jakości. Jesteśmy liderem we wszystkich aspektach działalności – od innowacyjnych rozwiązań w aplikacji mobilnej, przez obecność w miastach, aż po profesjonalną obsługę klienta. Najnowsza kampania jest tego idealnym zwieńczeniem – zapewnia Piotr Groński, prezes firmy Traficar.

Kampania skupia się na wizji użytkowników Traficara jako współwłaścicieli ponad 3 tys. samochodów – od tych osobowych w tym elektryków, po dostawcze. Szerokie spektrum pojazdów sprawia, że każda osoba korzystająca z usługi ma możliwość wyboru spośród różnorodnej gamy aut, dopasowując je do swoich indywidualnych potrzeb, preferencji oraz aktualnej sytuacji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Niezależnie od tego, czy jest to podróż służbowa, czy przeprowadzka, nasi użytkownicy mogą cieszyć się korzyściami płynącymi z posiadania nie jednego, ale wielu różnych pojazdów. W końcu Traficar jest „ogarniaczem”, który załatwi za nich formalności i zobowiązania wynikające z korzystania z samochodu. Dzięki temu klienci nie muszą przejmować się mechanikiem, ubezpieczeniem pojazdu, czy kosztami za tankowanie i parkingi w strefie miejskiej. W Traficarze robimy to za ich – tłumaczy Justyna Mariańska, ekspertka ds. marketingu firmy Traficar.

Marka za pośrednictwem kampanii zachęca do dołączenia do grona współwłaścicieli ponad 3 tysięcy pojazdów, aby mieć swoich ludzi od ubezpieczeń czy serwisów. Za koncept kampanii oraz działania marketingowe odpowiedzialna jest agencja kreatywna GONG, a za komunikację PR-ową agencja Walk PR. Spot reklamowy wyreżyserował Kordian Kądziela, natomiast za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Neverest Warsaw. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się