Check-in Poznań, czyli mobilna część weekendu za pół ceny

W sobotę 3 maja odbędzie się druga edycja gry “Check-in Poznań”. O godzinie 19:30 odbędzie się wyjątkowy foursquare’owy flashmob, czyli Swarm na Starym Rynku! Wystarczy przyjść i zameldować się za pośrednictwem aplikacji Foursquare na płycie Starego Rynku.
O autorze
2 min czytania 2014-05-02

“Check-in Poznań” to druga odsłona mobilnej gry miejskiej towarzysząca akcji “Poznań za Pół Ceny”. Oprócz możliwości wygrania weekendów pełnych atrakcji, gra pełni również rolę interaktywnego przewodnika.

Aby wziąć udział w rywalizacji należy zostać użytkownikiem serwisu społecznościowego Foursquare’a i dołączyć do zabawy na stronie: www.check-in.poznan.pl.

Idea gry jest prosta – wystarczy korzystać z atrakcji oraz zniżek w ramach akcji “Poznań za Pół Ceny” i przy okazji „meldować” się (ang. check-in) za pośrednictwem aplikacji Foursquare. Każdy check-in, wykonany w jednej z blisko 200 lokalizacji, będzie premiowany punktami. Co więcej, niektórzy z Partnerów będą nagradzać uczestników rywalizacji dodatkowymi voucherami zniżkowymi do wykorzystania w przyszłości. Ranking gry będzie można śledzić na bieżąco w Internecie oraz na specjalnym ekranie, który w sobotę i niedzielę będzie ustawiony na Starym Rynku.

Melduj się i zdobywaj nagrody!

Suma punktów zdobytych przez uczestników w dniach 3 i 4 maja zadecyduje o ostatecznym zwycięstwie w zabawie. Dla 10 najaktywniejszych graczy czekają pakiety pełne miejskich atrakcji o łącznej wartości ponad 4 tys. złotych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aby łatwo odnaleźć się w gąszczu atrakcji Miasto Poznań przygotowało dla uczestników interaktywną listę miejsc biorących udział w akcji “Poznań Za Pół Ceny”: http://bit.ly/listaPZPC. Check-iny wykonane w tych lokalizacjach będą premiowane punktami, a mapka pozwoli szybko namierzyć okoliczne atrakcje za pomocą smartfona, niezależenie w którym miejscu aktualnie będziemy. Co ciekawe, lista ta jest najchętniej śledzona przez fanów miejskiego profilu City of Poznań w serwisie Foursquare (spośród 10 list tematycznych).

– Poszukiwanie i wymiana informacji w sieci jest już instynktownym nawykiem. W Polsce coraz więcej osób korzysta w Foursquare’a, a ubiegłoroczna gra “Check-in Poznań” pokazała, że w naszym mieście też jest sporo fanów tej aplikacji – mówi Joanna Nowaczyk, zastępca, dyrektora Biura Promocji Miasta. – Jestem przekonana, że dla mieszkańców i turystów, odwiedzających Poznań w najbliższy weekend, zabawa będzie dodatkową atrakcją akcji „Poznań za pół ceny” – dodaje.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zgarnij pamiątkową koszulkę!

Kulminacyjnym momentem gry “Check-in Poznań” będzie “Swarm na Starym Rynku”, czyli tłumny check-in, w którym udział może wziąć nawet kilkaset osób! Każdy kto zamelduje się w tym czasie na płycie poznańskiego Rynku zostanie nagrodzony dedykowaną koszulką akcji oraz bonusowymi punktami w rankingu gry. Organizatorzy mają zamiar pobić zeszłoroczny rekord 178 check-inów, czyli zameldowań w jednym miejscu i czasie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ale to nie wszystko. Na jednego ze szczęśliwców, który dołączy do gry i weźmie udział w sobotniej akcji “Swarm na Starym Rynku”, dodatkowo czeka specjalny pakiet nagród!

Więcej informacji na stronie gry www.check-in.poznan.pl oraz Facebooku: http://on.fb.me/1flq0RE.