Zmiany te leżały także u podstaw prac rebrandingowych samej agencji.
Agencja, dotąd znana jako Chigo Design, słowo „Design” w swojej nazwie zastąpiła słowem „Agency”. Ta pozornie nieduża zmiana symbolizuje rozszerzenie kompetencji Chigo. Agencja posiada zespół, który pozwala na realizację kompleksowej obsługi marek, od strategii, przez brand design, po działania kampanijne. Bardzo silną stroną Chigo są także działania contentowe (portale: eggsperci.pl czy fun-gi.pl) oraz obsługa mediów społecznościowych.
Zobacz również
Odświeżeniu uległo też logo oraz cały wizerunek Chigo, tłumaczący na nowo filozofię działania agencji. Do prac nad elementami identyfikacji zaproszono ilustratora Jarosława Danilenko.
Nowy wizerunek oraz rozbudowane case study dostępne na www.chigo.agency
Do stałych Klientów Chigo należą: Volkswagen, Rankomat, Kotlina Natury czy działająca międzynarodowo włoska marka Salvador Woodworking Machinery. Agencja współpracuje także z takimi firmami jak: Idea Bank, BZ WBK, Espiro, Inpost, Agora oraz British American Tobbaco.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing