2 minuty wzrosło do 4 godzin w 3 dni – stacje radiowe
Podczas gdy w programie TVP Info Christian Paul, przedstawiony jako amerykański projektant mody, udzielił pochlebnego komentarza na temat ubiorów Pierwszej Damy Polski, w mediach zawrzało. Te zaledwie 146 sekund w kolejne 3 dni (24 – 26 czerwca) przerodziło się łącznie w 4 godziny czasu antenowego największych stacji radiowych w Polsce z ekwiwalentem reklamowym (AVE) na poziomie 1,1 mln złotych i dotarciu[1] medialnym o wartości 16,6 mln kontaktów z odbiorcą. O całej sytuacji wzmiankowały: Radio RMF FM, Radio Zet, Radio Eska oraz jej stacje regionalne, AntyRadio, Radio Wawa i VOX FM Poznań.
Zobacz również
7,5 mln AVE w dwa tygodnie
W dwa tygodnie od pojawienia się w głównych wiadomościach TVP Christiana Paula, liczba materiałów na jego temat wyniosła dokładnie 13 422 publikacje, łączne AVE zaś poszybowało do kwoty 7 593 989 złotych, a dotarcie do 30 017 923 kontaktów. W samym internecie działalność amerykańskiego projektanta szybko stała się tematem numer jeden. Po 14 dniach od emisji pierwotnego materiału postać Christiana Paula szeroko komentowano na portalach internetowych (AVE równe 3 180 535 zł) oraz w samych social mediach (AVE wyniosło 1 994 480 zł) – najczęściej sprawę komentowano na Twitterze (10 tys. wzmianek).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
źródło: Instytut Monitorowania Mediów IMM
Słuchaj podcastu NowyMarketing