TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„CHROŃ DZIECIĘCE UŚMIECHY” – Wrigley rozpoczyna drugą edycję programu edukacyjno-profilaktycznego dla dzieci

Po sukcesie ubiegłorocznej akcji „Chroń Dziecięce Uśmiechy”, Wrigley Poland i PCK ruszają z jej drugą edycją. Od września b.r. do końca lutego 2015 r. programem edukacyjnym zostanie objętych 50 tysięcy dzieci w wieku 6-12 lat w całej Polsce.
O autorze
1 min czytania 2014-09-10

Bezpłatne przeglądy stomatologiczne przejdzie 6 tysięcy dzieci z 5 województw. Ambasadorką akcji jest Halina Mlynkova, a partnerami merytorycznymi Polskie Towarzystwo Stomatologiczne, Polskie Towarzystwo Stomatologii Dziecięcej i Grupa LUX MED.

Celem akcji „Chroń Dziecięce Uśmiechy” jest zachęcenie najmłodszych do dbania o higienę jamy ustnej i propagowanie wśród nich dobrych nawyków – mycia zębów po każdym posiłku, a przynajmniej dwa razy dziennie. Program jest odpowiedzią na alarmujące statystki – 40 proc. dzieci w wieku do 6 lat i aż 80 proc. poniżej 12 roku życia ma próchnicę, a zaledwie co czwarty uczeń szkoły podstawowej myje zęby przynajmniej raz dziennie .

W tym roku mobilne gabinety dentystyczne obsługiwane przez stomatologów z Grupy LUX MED odwiedzą ponad 20 szkół podstawowych w pięciu województwach: mazowieckim, łódzkim, podlaskim, pomorskim i zachodniopomorskim. Lekcjom prowadzonym w całej Polsce przez nauczycieli i wolontariuszy PCK, towarzyszą materiały edukacyjne – zeszyt „Ja i moje zęby” dla dzieci w wieku 6-9 lat oraz książka „Ja i mój uśmiech” dla młodszych nastolatków.

1 proc. ze sprzedaży dowolnych gum marki Orbit (w sklepach stacjonarnych i on-line), zrealizowanej w okresie wrzesień – październik 2014 r., zostanie przeznaczony na przeprowadzenie lekcji dla około 50 000 dzieci i bezpłatnych przeglądów dentystycznych dla 6 000 uczniów. Dodatkowo, każdy, kto kupi w sklepach Piotr i Paweł dowolne opakowanie gum do żucia Orbit® w okresie trwania akcji (od 1 września do końca października 2014 r.) dołoży aż 2 proc. z ich sprzedaży na realizację programu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Program „Chroń Dziecięce Uśmiechy” wspierany jest dedykowanym brandingiem w sklepach i restauracjach, kampanią prasową z użyciem advertoriali oraz ogólnopolską kampanią reklamową w telewizji (dokrętka do spotu reklamowego Orbit®) i działaniami w mediach społecznościowych. Spoty reklamowe pojawią się w stacjach: Polsat, TVN oraz stacjach tematycznych, a także w serwisach: Iplex, Interia, Polsat IPLA, TVN Player, O2, Xaxis. Na głównej stronie Onet.pl zostanie umieszczony licznik środków zebranych podczas akcji. Kreacją kampanii reklamowej zajmuje się BBDO, działania social media prowadzi Isobar, a za realizację kampanii w obszarze content (np.: advertoriale, ambasador akcji, licznik środków) odpowiada MediaCom Beyond Advertising.

Więcej informacji można znaleźć pod adresem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się