Kampania promująca wysokiej jakości pieczywo, wypiekane w Polsce prowadzona jest w telewizji, prasie, radiu oraz nośnikach OOH w największych miastach Polski.
Osią kampanii są dwa 30-sekundowe spoty telewizyjne oraz radiowe. Spoty emitowane są na antenach głównych stacji telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat oraz tematycznych. Materiały teaserowe pojawiły się również w internecie, mediach społecznościowych oraz w sklepach.
Zobacz również
„Chrupiące z pieca” to koncept wprowadzony w sieci sklepów Lidl już w 2011 r., kiedy wdrożono strefy odpieku pieczywa we wszystkich sklepach na terenie kraju.
W myśl idei „Chrupiące z pieca” Lidl Polska zapewnia różne rodzaje pieczywa bez konserwantów i ulepszaczy. Głównym dostawcą pieczywa do odpieku dla Lidla jest piekarnia Nowel Sp. z o.o. z Legionowa specjalizująca się w produkcji pieczywa mrożonego.
– Bohaterem kampanii „Chrupiące z pieca” jest pieczywo, chrupiące kajzerki i pachnący chleb żytni, który codziennie dostarczamy do sieci handlowych w całej Polsce i Europie. Jako firma rodzinna, produkująca pieczywo od czterech pokoleń wiemy, że klienci poszukują wysokiej jakości produktów bez konserwantów, a dodatkowo zawsze świeżych, chrupiących, o zapachu przypominającym smaki dzieciństwa. Potwierdzeniem jakości naszych produktów są certyfikaty clean label, dowodzące, że do produkcji pieczywa nie używamy żadnych substancji konserwujących czy polepszaczy smaku. Polegamy na polskich, dobrych składnikach i sprawdzonych dostawcach. Dlatego chleb, który trafia z półek sieci takich, jak Lidl prosto na polskie stoły, wykonany jest z dosłownie kilku podstawowych składników – mówi Michał Zajezierski, Wiceprezes Zarządu Nowel Sp. z o.o.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Michał Zajezierski, Wiceprezes Zarządu Nowel Sp. z o.o., który występuje w kampanii „Chrupiące z pieca” na co dzień odpowiada za obszary związane z rozwojem firmy. Koordynuje procesy produkcyjne, a także działania inwestycyjne spółki, w tym finansowanie inwestycji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za produkcję kampanii odpowiada GDP Agency. Planowaniem i zakupem mediów dla Lidl Polska zajmuje się dom mediowy Havas Media.