Marka Ben & Jerry’s ma już na swoim koncie wiele nietypowych projektów z popularnymi markami. Jedną z głośniejszych współprac jest chociażby ta z platformą Netflix, w ramach której powstały lody o smaku „Netflix & Chilll’d”.
Teraz marka połączyła siły z producentem obuwia Nike – w efekcie powstały nietypowe sneakersy o nazwie Chunky Dunky. Buty są wariacją na temat słynnego modelu o nazwie Dunk Low, który sportowy brand ma w swoim portfolio, oraz lodów Chunky Monkey o smaku bananowo-czekoladowo-orzechowym.
Zobacz również
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Buty już wkrótce pojawią się w wybranych sklepach ze sneakersami na całym świecie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Z okazji zeszłorocznych Walentynek marka Ben & Jerry’s wprowadziła lody „pełne miłości”.
PS2
W ubiegłym roku niemiecki Lidl wystartował z kampanią, za pomocą której chciał przekazać swoim klientom, jak bardzo są dla niego ważni. W związku z tym, tych najwierniejszych sieć nagrodziła firmowymi sneakersami.