„Ciągle kwitnę, zamiast zrywać”, czyli globalna inicjatywa marki Converse

Converse All Stars zachęca do wiary we własne możliwości i wyrażania siebie poprzez to, co już posiadamy. Akcja „Ciągle kwitnę, zamiast zrywać” została stworzona we współpracy z grupą inspirujących przedstawicieli generacji Z (All Stars) i skupia się wokół pozytywnych przemian.
O autorze
2 min czytania 2021-11-22

All Starsi to zespół młodych i kreatywnych ludzi współpracujących z marką Converse, którzy dzięki swoim działaniom inspirują i zmieniają świat wokół siebie. W tym roku tematem, który zdominował ich debatę, a w konsekwencji stał się motywem przewodnim polskiej edycji Create Next, jest nieustający rozwój i dążenie do bycia sobą. „Ciągle kwitnę, zamiast zrywać” – tym manifestem All Starsi chcą inspirować do samorozwoju we własnym tempie i wyzbycia się strachu przed pokazaniem prawdziwego ja, przełamywania schematów i do innowacyjnego tworzenia na swoich zasadach. All Stars podkreślają, że już teraz każdy z nas ma wszystko, czego potrzebuje, aby działać i wyrażać siebie – czasem tylko wystarczy to, co już posiadamy.

Grupa All Stars posługuje się różnymi środkami przekazu, aby dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców, inspirować ludzi i rozpoczynać dyskusję na ważne społecznie tematy. Polskiej edycji Create Next towarzyszy „interaktywny” mural stworzony we współpracy z polskim twórcą street art – Noriakim oraz wirtualna wystawa fotograficzna zorganizowana wspólnie z Karolem Grygorukiem, do której dostęp jest możliwy wyłącznie przy użyciu filtra na IG @converse.polska i skierowaniu go na mural. Wraz z Kasią Golą – specjalistką fashion tech – z grupy GeekGoesChick powstał również dystrybuowany digitalowo zin.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Artykuły do zina to wyjątkowe dzieła, wyjątkowych osób. Każdy z nich to nie tylko zbiór ciekawych porad czy opinii – popartych merytorycznymi argumentami. To też manifest różnych osobowości: Ani, Weroniki, Zuzi, Rozalii i Mikołaja, których łączy to, że mają pomysły i umiejętności do realizacji projektów, mających środowisko naturalne w swoim centrum. Oni wiedzą, że mogą zmieniać świat i to robią – mówi Kasia Gola.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Mentorzy, którzy wsparli All Starsów w pracy nad materiałami w polskiej edycji Create Next, nie tylko nadzorowali prowadzone projekty, ale przede wszystkim inspirowali cały zespół. Celem akcji i łączenia talentów jest pokazanie, że każde, nawet najmniejsze działanie czyni różnicę. Według Kasi Goli Create Next to przede wszystkim platforma do budowania wspólnego świata w takim kształcie, jakim my chcemy, żeby wyglądał. To przestrzeń dla młodych, którzy dzięki różnym narzędziom mają szansę pokazać, co jest dla nich ważne i jakie mają pragnienia względem swojej przyszłości i otaczającej ich rzeczywistości.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Noriaki mówi, że powstałe dzieła ocenia bardzo pozytywnie i jest zadowolony z ostatecznego rezultatu na ścianie. Cieszy go, że udało się nawiązać do historii sztuki, zmusić widza do myślenia, trochę się z nim zabawić i zaprosić do wspólnego tworzenia muralu. Jego zdaniem jest czysty kompozycyjnie, kolorowy, miło na niego się patrzy i jak na mural komercyjny jest smaczny. Jak podkreśla, bardzo mu zależało, żeby nie pogubić się między artyzmem a reklamą.

Murale można zobaczyć w dwóch znanych warszawskich miejscach: ul. Parkingowa 21 oraz Smolna 15. Ukryta jest w nich wystawa fotograficzna i zin.

Za strategię, produkcję contentu kampanijnego oraz komunikację w kanałach digital jest odpowiedzialna agencja na_ty, a za współpracę z influencerami i działania PR odpowiada The ICON Agency.