Na potrzeby akcji stworzono serię filmów, na których profesjonalny, choć nieco nietypowy doradca wskazuje klientom, które produkty najlepiej nadadzą się na prezenty dla jego bliskich. Do roli tej zaangażowano niezwykle doświadczonego i kompetentnego… ciecia ze ściany wspinaczkowej, który „niejedno już w życiu widział i niejedno słyszał”.
Użytkownik korzystający z usług zabawnego doradcy musi odpowiedzieć tylko na pytania: jakiej płci jest obdarowywana osoba, w jakim jest wieku oraz jakie są jej zainteresowania. Na końcu określa swoje możliwości finansowe wybierając jedną z opcji: „jestem biednym studentem/ mogę trochę wydać, ale bez przesady/ więcej to ja wydaję na waciki”. Resztą zajmuje się bohater – przekłada swoje doświadczenie wspinaczkowe i wiedzę na listę perfekcyjnie dopasowanych prezentów, przy okazji dzieląc się z klientami niezwykle zabawnymi przemyśleniami.
Zobacz również
Akcja prowadzona jest na stronie sklepu 8a.pl oraz w mediach społecznościowych. Na jej potrzeby wdrożono także specjalną podstronę www.8a.pl/doradca.
Przygotowaniem i przeprowadzeniem kampanii zajęła się firma Positive Power Sp. z o.o., która jest odpowiedzialna za stałą obsługę online sklepu oraz coroczne świąteczne działania 8a. Współpraca obejmowała kompleksowe działania – od prac kreatywnych po oprogramowanie i wdrożenie podstrony z modułem wirtualnego doradcy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing