Jest to pierwszy polski raport przybliżający zjawisko tzw. „Dark Social“. Pojęcie odnosi się do aktywności użytkowników na stronach www, które są pośrednim wynikiem działań w mediach społecznościowych, przy czym źródło tego ruchu jest trudne do określenia.
Opracowanie zawiera trzy części. W ramach pierwszej przedstawiamy najpopularniejsze frazy, używane przez marki zachęcające do swojej oferty oraz wykorzystywane przez użytkowników w kontakcie z firmami. W dalszych częściach omawiamy wspomniane zjawisko Dark Social, na przykładach najpopularniejszych treści. W ramach analizy nie ograniczamy się tylko do rynku polskiego, ale bierzemy pod uwagę również strony międzynarodowe.
Zobacz również
W ramach raportu przeanalizowaliśmy 1100 najlepszych wpisów od początku roku 2013, na stronach związanych z branżą IT i Elektroniczną, w tym strony takich marek jak Nokia, Intel, Sony, Samsung i wiele innych. Raport jest dostępny na stronie Sotrender.com.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell