W ten sposób Getin Bank chce przekonać swoich obecnych i przyszłych Klientów, że dzięki oszczędzaniu mogą cieszyć się finansową stabilizacją i bezpieczeństwem.
– Nasza kampania ma walor edukacyjny, pokazuje, że odkładanie pieniędzy ma sens. Chcemy, aby dzięki niej Klienci Getin Banku zaczęli jeszcze bardziej świadomie planować domowe budżety, nie zapominając o tym, jak ważne jest odkładanie środków i jak wiele satysfakcji daje poczucie finansowego bezpieczeństwa. To właśnie możemy zyskać dzięki oszczędnościom – podkreśla Marcin Wójtowicz, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej, Getin Noble Bank. Zachęcając do odkładania pieniędzy, Bank promuje również swoje konto oszczędnościowe, którego oprocentowanie wynosi 2,5% – Z rozmów z naszymi Klientami wiemy, że wielu z nich jest dumnych z tego, że udaje im się regularnie przelewać środki na konto oszczędnościowe. Nawet jeśli nie zarabiają wiele, właśnie dzięki stałym wpłatom na takie konto, stać ich na różne, czasem niespodziewane, wydatki. Dla wielu konto oszczędnościowe to najlepsza i najwygodniejsza metoda oszczędzania – dodaje.
Zobacz również
Kampania została przygotowana przez agencję Deloitte Digital. Spoty będą emitowane w sieci kin Cinema City, najpopularniejszych stacjach telewizyjnych i w Internecie, m.in. w serwisie VOD i na YouTube. Równocześnie w placówkach Getin Banku pojawią się plakaty i ulotki informacyjne.
W ramach kampanii, Bank prezentuje konto oszczędnościowe „Na dobry początek” z oprocentowaniem 2,5%. Oferta jest skierowana do nowych Klientów, którzy otworzą konto osobiste w Getin Banku. Osoby, które już korzystały z usług Banku, ale dotychczas nie posiadały konta oszczędnościowego, mogą uzyskać oprocentowanie 2,2%. Promocja trwa 4 miesiące i dotyczy kwoty do 100 tys. zł. Klienci mają dostęp do konta zarówno w sposób tradycyjny – w placówkach Banku, jak i telefonicznie, internetowo oraz poprzez wyróżnianą przez ekspertów aplikację mobilną. Konto oszczędnościowe zapewnia swobodę wpłat i wypłat, a zgromadzone środki można wypłacać w każdym momencie i w dowolnej kwocie, bez utraty oprocentowania.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]