Każdy Polak produkuje ponad 300 kg śmieci rocznie. Cillit Bang zachęca swoich klientów do zmiany postawy małymi krokami i uważnego przyglądania się temu, co chcemy wyrzucić na śmietnik. Upcycling, czyli czyszczenie i kreatywne przerobienie domowych przedmiotów codziennego użytku pozwala im zyskać nowe zastosowanie, a dzięki temu produkować mniej śmieci i żyć bardziej odpowiedzialne. Starą tortownicę możemy bowiem przerobić na ramę do lustra, a durszlak na designerską lampę.
O tym, że nie jest to wcale trudne przekonuje ambasador kampanii – Dominik Strzelec – złota rączka i prowadzący programy telewizyjne „Usterka” oraz „Polowania na ogród”. Strzelec pojawia się nie tylko w głównym spocie kampanii na YouTubie, ale także w serii instruktażowych filmików pokazujących konkretne rozwiązania.
Zobacz również
Ponadto wchodząc na cillitbangaukcja.pl możemy kupić przerobione przez niego przedmioty i wesprzeć szczytny cel. Dochody z aukcji prowadzonej wspólnie przez Cillit Bang i Allegro Charytatywni zostaną przeznaczone na wsparcie Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.
Kampania obejmuje działania w mediach tradycyjnych i online. W sieciach handlowych pojawiły się materiały POS promujące aukcje na Allegro, a w sieci kampania displayowa, działania w social mediach oraz aktywacja influencerska oparta o kreatywny mailing do blogerów i instagramerów.
Za strategię, koncepcję kreatywną kampanii, produkcję spotów, działania w social media i koordynację wszystkich elementów kampanii odpowiada agencja kreatywna Chromatique.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing