Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży kreatywnej w Polsce, powraca z szóstą edycją. Sprawdź, jak zdobyć wejściówkę.

SPRAWDZAM

Cinema City Unlimited z ogólnopolską kampanią reklamową

„Filmy bez limitu, kiedy chcesz, ile chcesz” – to hasło przewodnie ogólnopolskiej kampanii promującej program abonamentowy Cinema City Unlimited! Miesięczna akcja reklamowa – realizowana do końca marca 2016 – swoim zasięgiem objęła telewizję, w tym stacje główne, jak i tematyczne oraz radio,...
O autorze
0 min czytania 2016-03-09

internet, outdoor i działania promocyjne w kinach.

„Filmy bez limitu, kiedy chcesz, ile chcesz” – to hasło przewodnie ogólnopolskiej kampanii promującej program abonamentowy Cinema City Unlimited! Miesięczna akcja reklamowa – realizowana do końca marca 2016 – swoim zasięgiem objęła telewizję, w tym stacje główne, jak i tematyczne oraz radio, internet, outdoor i działania promocyjne w kinach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj