Jedna z największych polskich prywatnych firm uzyskała prawo do posługiwania się m.in. tytułem “Official Sponsor of the Czech National Football Team”. Spółka została także oficjalnym partnerem drużyny w zakresie usług udostępnianych na portalu finansowym Cinkciarz.pl: tj. wymiany walut, przekazów pieniężnych, płatności oraz transakcji Forex.
Wieloletni kontrakt gwarantuje m.in. możliwość ekspozycji marek Cinkciarz.pl i Conotoxia podczas piłkarskich rozgrywek na bandach LED i terenie stadionu, a także obecność logotypów w komunikacji marketingowej Czeskiego Związku Piłki Nożnej. Spółka planuje także prowadzenie licznych akcji promocyjnych skierowanych do piłkarskich fanów. W globalnych kampaniach marketingowych może korzystać również z wizerunku zawodników reprezentacji.
Zobacz również
– Jesteśmy innowacyjną spółką udostępniającą szeroką ofertę usług związanych z wymianą walut na terenie 30 europejskich krajów. Umowa z piłkarską reprezentacją Czech jest dla nas ważnym elementem działań marketingowych zaplanowanych na terenie tego kraju – mówi Marcin Pióro, właściciel Cinkciarz.pl i równocześnie całej grupy Conotoxia Holding.
To kolejny zagraniczny kontrakt w portfolio Cinkciarz.pl. Marka kilka dni temu poinformowała o partnerstwie z reprezentacją Walii w piłce nożnej oraz Walijskim Związkiem Piłki Nożnej. Wcześniej została globalnym sponsorem ubiegłorocznych Mistrzostw Europy w piłce nożnej do lat 21. Spółka jest także pierwszym europejskim partnerem Chicago Bulls. W 2015 r. drużyna NBA podpisała z nią swój 7-letni globalny kontrakt.
– Z uwagą obserwujemy dynamiczny rozwój marek na rynkach międzynarodowych. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wieloletniego kontraktu Cinkciarz.pl z reprezentacją Czech w piłce nożnej. Mamy nadzieję, że nasza współpraca zaowocuje nie tylko udanymi meczami w ramach Ligi Narodów, ale też pomoże osiągać sukcesy w przygotowaniu do EURO 2020 – powiedział Martin Malik, prezes Czeskiego Związku Piłki Nożnej.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing