Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Cinkciarz.pl oficjalnym sponsorem reprezentacji Czech w piłce nożnej

Spółka Cinkciarz.pl podpisała kolejną międzynarodową umowę partnerską. Kilka dni po ogłoszeniu współpracy z piłkarską reprezentacją Walii, na konferencji prasowej w Pradze firma poinformowała o wieloletnim kontrakcie sponsorskim z Czeskim Związkiem Piłki Nożnej.
O autorze
1 min czytania 2018-09-03

Jedna z największych polskich prywatnych firm uzyskała prawo do posługiwania się m.in. tytułem “Official Sponsor of the Czech National Football Team”. Spółka została także oficjalnym partnerem drużyny w zakresie usług udostępnianych na portalu finansowym Cinkciarz.pl: tj. wymiany walut, przekazów pieniężnych, płatności oraz transakcji Forex.

Wieloletni kontrakt gwarantuje m.in. możliwość ekspozycji marek Cinkciarz.pl i Conotoxia podczas piłkarskich rozgrywek na bandach LED i terenie stadionu, a także obecność logotypów w komunikacji marketingowej Czeskiego Związku Piłki Nożnej. Spółka planuje także prowadzenie licznych akcji promocyjnych skierowanych do piłkarskich fanów. W globalnych kampaniach marketingowych może korzystać również z wizerunku zawodników reprezentacji.

– Jesteśmy innowacyjną spółką udostępniającą szeroką ofertę usług związanych z wymianą walut na terenie 30 europejskich krajów. Umowa z piłkarską reprezentacją Czech jest dla nas ważnym elementem działań marketingowych zaplanowanych na terenie tego kraju – mówi Marcin Pióro, właściciel Cinkciarz.pl i równocześnie całej grupy Conotoxia Holding.

To kolejny zagraniczny kontrakt w portfolio Cinkciarz.pl. Marka kilka dni temu poinformowała o partnerstwie z reprezentacją Walii w piłce nożnej oraz Walijskim Związkiem Piłki Nożnej. Wcześniej została globalnym sponsorem ubiegłorocznych Mistrzostw Europy w piłce nożnej do lat 21. Spółka jest także pierwszym europejskim partnerem Chicago Bulls. W 2015 r. drużyna NBA podpisała z nią swój 7-letni globalny kontrakt.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Z uwagą obserwujemy dynamiczny rozwój marek na rynkach międzynarodowych. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wieloletniego kontraktu Cinkciarz.pl z reprezentacją Czech w piłce nożnej. Mamy nadzieję, że nasza współpraca zaowocuje nie tylko udanymi meczami w ramach Ligi Narodów, ale też pomoże osiągać sukcesy w przygotowaniu do EURO 2020 – powiedział Martin Malik, prezes Czeskiego Związku Piłki Nożnej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing