Zainstalowane na stacjach paliw Circle K samoobsługowe pralki firmy Break & Wash oferują możliwość korzystania z usługi prania i suszenia. Sieć wprowadziła to rozwiązanie z myślą o kierowcach zawodowych oraz osobach w dłuższej podróży, na przykład przemieszczających się kamperami. Pralkomaty sprawdzą się również u osób, które nie posiadają sprzętu w wynajmowanych mieszkaniach i akademikach czy też w przypadku niespodziewanej awarii domowej pralki.
Wybrane urządzenia wyróżniają się łatwością w obsłudze. Posiadają 3 programy prania, które można dostosować do typu odzieży i zabrudzeń (30 stopni w 20 min, 40 stopni w 35 minut i 60 stopni w 45 minut) oraz 2 warianty suszenia w temperaturze 40 stopni (oba dostępne w czasie pracy 20 minut). Za usługę można zapłacić gotówką, kartą płatniczą lub kartą przedpłaconą (pre-paid). Klienci mogą skorzystać z własnych środków piorących lub zakupić produkty na miejscu, które zapewniają wysoką jakość prania i umożliwiają pranie bez segregacji. Pralko-suszarki są dostępne na stacjach Circle K przez całą dobę.
Zobacz również
W naszej działalności kierujemy się przede wszystkim wygodą klienta. Stawiamy na rozwiązania, które zgodnie z modelem convenience ułatwiają życie, dlatego zdecydowaliśmy na wprowadzenie pierwszych pralkomatów na naszych stacjach. Odwiedzają nas kierowcy zawodowi, osoby podróżujące przez Polskę i Europę i to właśnie z myślą o nich wdrożyliśmy nową usługę. Często w dużych turystycznych miastach, takich jak Warszawa czy Kraków, indywidualni klienci poszukują takich rozwiązań – chcielibyśmy, aby na naszych stacjach znaleźli jak najwięcej udogodnień i robimy kolejny krok w tym kierunku – mówi Renata Timoščik, dyrektor ds. rozwoju oferty sklepowej w Circle K Polska.
Pierwsze pralkomaty zostały zainstalowane na 4 stacjach – w Warszawie przy ul. Powstańców Śląskich 90 oraz al. Rodowicza „Anody” 6, w Krakowie przy ul. Mogilskiej 81 oraz w Łodzi przy al. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 27. Już wkrótce pojawi się kolejne urządzenie na powstającej stacji przy MOP Kępsko Zachód.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]