Adhydra powstała w 2019 r., specjalizując się w performance marketingu „nowej generacji”. Agencja wykorzystywała autorskie narzędzia sprzedażowe, łączące zaawansowane technologie z optymalną strategią mediową (Artificial Intelligence, Machine Learning, mobile i predykcja intencji zakupowych). W gronie jej klientów znalazły się m.in. marki: Porówneo, Pracuj.pl, Delikatesy Centrum, home&you, Etam, Merkury Market, Neonet, Pako Lorente.
– Poszukiwania strategicznego partnera prowadziliśmy już od dłuższego czasu i bardzo cieszymy się z finalnego efektu tych poszukiwań, bowiem Circlewise nie jest po prostu kolejną, powielającą schematy siecią afiliacyjną. To właściciel innowacyjnej platformy do budowy i prowadzenia własnego programu partnerskiego z dostępem do globalnego marketplace wydawców, know-how międzynarodowego zespołu oraz narzędzi automatyzujących procesy rozliczeń, optymalizacji i komunikacji z wydawcami – mówi Paweł Lebiedziński, dotychczasowy CEO agencji Adhydra (obecnie obejmujący stanowisko COO Circlewise).
Zobacz również
Circlewise to międzynarodowa firma, powstała w 2014 roku, z centralą w Norwegii, działająca na kilkunastu rynkach europejskich, w tym m.in. w Niemczech, Estonii, Finlandii, Szwecji, na Litwie i na Łotwie.
Paweł Lebiedziński, współzałożyciel i dotychczasowy CEO Adhydry, wraz z przejęciem obejmuje stanowisko COO w strukturach międzynarodowych Circlewise. Będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój i upowszechnienie platformy Circlewise wśród klientów e-commerce na rynku europejskim. Oferta Circlewise będzie kierowana do sklepów internetowych, które chcą rozwijać kompetencje marketingowe in-house i rozszerzać sprzedaż na rynki zagraniczne.
CEO „powiększonego” Circlewise pozostanie Mathias Hell, pełniący tę funkcję od 2015 r.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Kwota transakcji związanej z przejęciem nie została ujawniona. Marka Adhydra zniknie z polskiego rynku, obsługę jej klientów przejmuje Circlewise.
Słuchaj podcastu NowyMarketing