Do obowiązków Animails będzie należeć: planowanie komunikacji, opracowywanie kreacji graficznych, wdrażanie wiadomości w systemie do e-mail marketingu i ich wysyłka, analiza wyników, raportowanie, optymalizacja pod kątem założonych celów sprzedażowych oraz wdrażanie marketing automation. Pierwsza, kompleksowo realizowana kampania dotyczyła gamy samochodów użytkowych Citroëna (Jumpy, Jumper oraz Berlingo w wersjach Van i Multispace).
„Kampania samochodów użytkowych wyszła na tyle dobrze, że możemy cieszyć się na możliwość stałej współpracy z Citroënem w 2017 roku. Nie tylko dlatego, że jest to tak uznana marka, ale także ze względu na kompleksowość projektu. W jego ramach możemy nie tylko realizować standardowe działania e-mail marketingowe, ale również planować i wdrażać rozwiązania marketing automation” – uzasadnia Filip Kłodawski, współwłaściciel Animails, który – razem ze swoim wspólnikiem, Arturem Dąbrowskim – odpowiadał w przeszłości za strategię e-mail marketingu innej firmy z branży motoryzacyjnej, Škody.
Zobacz również
„Animails to fachowcy z dużym bagażem doświadczeń, które zamierzamy maksymalnie wykorzystać. Nastawiamy się na dłuższą, owocną współpracę” – stwierdza Anna Stanowska, CRM & Digital Marketer odpowiadająca za marki Citroën i DS w grupie PSA.
Citroën to marka, która istnieje od 1919 roku. Grupa PSA, do której poza Citroënem należy także Peugeot oraz DS, w 2016 roku osiągnęła sprzedaż na poziomie 3 146 000 pojazdów. W aktualnej ofercie Citroëna znajdują się zarówno samochody przeznaczone do użytku codziennego (m.in. modele C3, C4, C4 Cactus, C4 Picasso, C5 czy C-Elysee), jak i pojazdy użytkowe (Berlingo, Jumpy, Jumper, Jumper Combi).
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce