Bohaterowie filmu to 6 młodych ludzi, którzy poprzez ubranie wyrażają siebie. Poznajemy ich w kilkusekundowych, przerysowanych scenach, którym towarzyszy krótki komentarz. Każdy z nich to przewrotny opis każdej z postaci. Pierwsze skojarzenie, nawiązujące nie tylko do ubrania, ale też charakteru i zachowania. Muzykę do spotu stworzył Zeppy Zep.
Dodatkowo kolekcję promuje 15 zdjęć kampanijnych, autorstwa Bartka Wieczorka. Każde z zabawnym komentarzem w formie instagramowego dymku. Dopasowane do sceny i stylizacji chwytliwe hasła nawiązują do świata social mediów, popkultury i mody.
Zobacz również
Film oraz zdjęcia można zobaczy w lookbooku marki na www.housebrand.com. Kampanię AW18 wspiera kreatywny konkurs. House wytypował dwa dodatkowe zdjęcia, które również pojawią się w komunikacji. Brakuje im jednak komentarzy – dymki są puste. I tu marka zostawia pole do popisu swoim fanom. Najzabawniejsze, nawiązujące do przesłania kampanii hasła trafią na oficjalne zdjęcia kampanijne i zostaną opublikowane na stronie, Facebooku i Instagramie marki. To idealna szansa, by stać się częścią kampanii House i zdobyć super nagrody.