Manufaktura to wizytówka Łodzi i nowe centrum miasta, w którym przestrzeń kultury i wyrafinowanej rozrywki znakomicie łączy się ze światem handlu i rekreacji. To zarówno atrakcja turystyczna dla przyjezdnych, miejsce spotkań dla łodzian, gratka dla smakoszy i wielbicieli znanych marek. Manufaktura jest znana nie tylko w Polsce, ale i za granicą, dzięki niezwykłej rewitalizacji zabytkowych obiektów pofabrycznych.
Umowa Clear Channel Poland z właścicielem galerii, Union Investment, obejmuje 12 powierzchni reklamowych. Nowo oferowane nośniki, które będą dostępne już od maja, rozmieszczone są w głównych ciągach komunikacyjnych centrum. Pojawienie się w ofercie galerii premium Clear Channel aglomeracji łódzkiej to dowód, że firma konsekwentnie stawia za poszerzanie swojego zasięgu na rynku.
Zobacz również
– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że nasze portfolio powiększy się o nową aglomerację, szczególnie że mówimy tu o najbardziej rozpoznawalnym i prestiżowym punkcie w regionie, jakim jest Manufaktura. Łódź to nasza kolejna lokalizacja z galerią Premium, a zarazem duży krok w rozwoju oferowanych przez firmę digitali. Teraz możemy zagwarantować naszym klientom pełen zasięg ich kampanii, zapewniając im dotarcie do kupujących w 7 największych aglomeracjach Polski – podkreśla Michał Kaliński, dyrektor sprzedaży w Clear Channel Poland.