Październik od wielu lat jest uznawany za miesiąc świadomości raka piersi. W akcje społeczne, mające wesprzeć walkę z tym najczęściej występującym nowotworem wśród kobiet na świecie, włącza się także Clear Channel Poland.
Przez dwa tygodnie na City Digitalach w Warszawie wyświetlana jest kampania „Różowa Wstążka Estée Lauder Companies”. Dochód ze sprzedaży limitowanej linii produktów oznaczonych Różową Wstążką zasili fundusz na rzecz badań nad rakiem piersi prowadzonych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Wśród polskich ambasadorów znaleźli się m.in. Magda Boczarska, Olivier Janiak oraz Sandra Kubicka.
Zobacz również
– Od lat włączamy się w różne akcje społeczne, a ta jest wyjątkowo ważna. Mamy nadzieję, że kampania emitowana na naszych City Digitalach, dotrze do szerokiego grona odbiorców i przyczyni się do tego, że więcej kobiet będzie wykonywało regularne badania profilaktyczne – powiedział Michał Kaliński, dyrektor sprzedaży Clear Channel Poland.