Cleo to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich wokalistek i autorek tekstów, a jednocześnie zdolna malarka i projektantka. Jej delikatny urok idzie w parze z mocnym głosem, czyniąc z niej gwiazdę sceny muzycznej, której piosenki nucą miliony Polaków. Jako że image Cleo można określić jako „neo-folk”, a nowe serki wiejskie Almette to propozycja klasyczna, ale w unikalnym wydaniu, udział Cleo w kampanii to wybór doskonale uzasadniony.
Jak sama o sobie mówi, w życiu stawia na tradycję, ale z nowoczesnym twistem i tym razem to ona została fanką serków – i to w trzech smakach i o trzech różnych konsystencjach:
Zobacz również
Fajnie, że jest różnorodnie. Jak u mnie – czasem folk, czasem pop. Klasyka podkręcona w nowy sposób. Skąd ja to znam. Odpowiedź już chyba chodzi mi po głowie.
Dlatego to właśnie Cleo, w rytm swojego przeboju „Za krokiem krok”, w spotach reklamowych nuci motyw kampanii – „Przyjemność mi chodzi po głowie”.
Tradycyjnie, ale z twistem!
Serki wiejskie to najnowsza propozycja w ofercie Almette. Marka wprowadziła na rynek niespotykane do tej pory warianty smakowe, aby każdy mógł wybrać coś dla siebie. Do wyboru są trzy różne smaki – kształtne ziarenka serka wiejskiego zanurzone są w trzech różnych „śmietankach”: z dodatkiem sera ricotta o charakterystycznej słodkawej nucie, z dodatkiem jedynego w swoim rodzaju śmietankowego serka Almette lub z dodatkiem lekko kwaśnego naturalnego jogurtu typu islandzkiego skyr z wysoką zawartością białka i 0% tłuszczu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jedzenie serków wiejskich to prawdziwa frajda! Już się pewnie domyślacie, że to właśnie taka przyjemność chodzi mi po głowie na scenie i nie tylko… Cóż mogę powiedzieć więcej – ta przyjemność będzie jeszcze grana nie raz! – opowiada Cleo.
Value Media (Group One) odpowiada za planowanie, zakup mediów oraz przeprowadzenie badań świadomościowych. Przy projekcie Value Media pracuje w modelu House of Communication z dwoma innymi spółkami Group One: wsparcie w zakresie biddable media zapewnia agencja MarTech & e-commerce SalesTube, a agencja kreatywna Labcon odpowiada za influencer marketing.
Bardzo się cieszymy, że po raz kolejny realizujemy kampanię produktową dla takiej marki jak Almette. Z jednej strony praca z liderem rynkowym to olbrzymie wyzwanie, ale z drugiej strony nic nie daje takiej satysfakcji, jak tworzenie wartościowych rzeczy z najlepszymi – mówi Rafał Wachnik, managing director Value Media.
Działania promocyjne obejmują emisję spotów w TV oraz w mediach typu digital, promocję w social mediach, reklamy DOOH oraz współpracę z influencerami.