click community kontynuuje akcję “Nieustający Rozwój”

Specjaliści od LinkedIn przeszkolili pracowników click community. Krakowska agencja social media inwestuje w rozwój ludzi, ponieważ to oni tworzą firmę. Dzięki zdobytej wiedzy będą skuteczniejsi zarówno dla swojego biznesu, jak i biznesów klientów.
O autorze
1 min czytania 2017-03-16

To kolejne szkolenie w ramach akcji “Nieustający Rozwój”.

click community kontynuuje akcję “Nieustający rozwój”, której elementem są szkolenia dla pracowników z najlepszych serwisów i narzędzi dostępnych na rynku. Celem takich działań jest wyszkolenie świetnych specjalistów w branży, a także podkreślenie, że jednym z najważniejszych elementów biznesowej układanki są ludzie. Agencja chce zapewnić rozwój tym, którzy są chętni do przyswajania nowej wiedzy i wykorzystywania jej w praktyce. Szkolenia, które się odbyły, to m.in. szkolenie z: FastTony, IndaHash, Twitter, Facebook ADS. Ostatnie dotyczyło możliwości, jakie daje korzystanie z serwisu specjalizującego się w kontaktach zawodowo-biznesowych – LinkedIn. Agencja planuje zatrudnić nowe utalentowane osoby, dlatego warto śledzić ich fanpage na Facebooku, gdzie ukazują się charakterystyczne ogłoszenia rekrutacyjne. 

click community prowadzi kampanie w social media dla takich marek jak:  Microsoft, Kulig, Bell, BNP, Primamoda, Fashion Magazine, MyPhone, Lufthansa, PKL Kasprowy Wierch. Zatrudnia już ponad 70 osób. Planuje powiększyć zespół, a co za tym idzie również powierzchnie biurowe. Agencja stawia nacisk na szkolenia i szuka osób, które chętnie rozwijają swoje umiejętności oraz przyswajają nowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj